پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۳
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت سازمان مدیریت برای اجرای پردیس سینمایی همدان اخذ شده است.

شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی ظهر شنبه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با ابراز رضایت از فضای عمومی استان با توجه به کارهایی که در حال صورت گرفتن است، گفت: تنها مولفه ای که در استان رضایت عمومی را تحت الشعاع قرار داده است، وضعیت معیشتی اقتصادی حاکم کشور است.

وی افزود: با همراهی های مدیران و مسئولان روند جذب اعتبارات رو به رشد است و این مورد به ویژه در حوزه جذب اعتبارات ملی وضعیت مطلوبی دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پروژه بیمارستان هزار تختخوابی که همدان را در حوزه بهداشت و سلامت و درمان به قطب منطقه تبدیل می کند بخوبی پیگیری می شود، تاکید کرد: در حوزه های کشاورزی، گردشگری، ارتباطات و غالب زمینه ها وضعیت رضایتخشی داریم.

وی بابیان اینکه همراهی های مدیران استان زمینه بهبود و سرعت پیگیریهای ملی و کشوری را مهیا کرده است، گفت: سرعت نتیجه بخشی پروژه های توسعه ای بیشتر شده است.

حاجی بابایی به پروژه گاوداری ۶۰۰۰ هزار راسی اشاره کرد و گفت: در غرب کشور زمینه این توسعه در بخش دامداری با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار ایجاد شده که حاصل وحدت رویه و نگرش مردمی مسئولین و مردم و نمایندگان است.

وی بابیان اینکه امروز با حاکمیت عقلانیت باید تنها به مردم اندیشید و تنها در جهت منافع مردمی گام برداشت و جز کار و حل مسائل و مشکلات جامعه هیچ اولویت دیگری را در دستور کار قرار نداد، افزود: مجلس هم باید این را در اولویت دستور کار خود قرار دهد و با حل مشکلات مردمی زمینه رضایت عمومی را ایجاد کند.

هر کس صادقانه ارائه خدمت کند از آن غافل نیستیم

وی بیان داشت: برای فرار از مسئولیت و عدم کارایی هیچ بهانه ای را از هیچ احدی نمی پذیریم، ضمن اینکه هر کس صادقانه ارائه خدمت کند از آن غافل نیستیم.

حاجی بابایی گفت: در خصوص کلانشهر شدن همدان باید مدنظر داشت که اموال و دارایی های مردم به دلیل قدرت مسئولیتی که داریم، در دستان ما امانت است و باید از آن به طور ویژه حمایت کنیم.

وی گفت: هجوم به سوی باغ ها و خرید زمین هایی که در حوزه گردشگری قرار گرفته توسط عده ای رو به افزایش است چراکه سعی دارند باغات و زمینهای کشاورزی را به حداقل قیمت از دست صاحبان آنها بیرون آوردند که در این زمینه منابع طبیعی باید هشدارهای لازم را بدهد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق کشاورز است که بداند با اجرای پروژه ها زمینش گران می شود، گفت: باید اطلاع رسانی کنیم تا از اموال مردم حفاظت شود.

وی تاکید کرد: سه پروژه مهم در دستور کار داشتیم که پروژه گردشگری و ساماندهی فاضلاب روستاهای مسیر امامزاده محسن با تخصیص ۳ میلیارد اعتبار در حال اجراست.

حاجی بابایی در خصوص ساماندهی فاضلاب روستاهای مسیر سد اکباتان نیز بابیان اینکه کار مطالعاتی در حال انجام است و باید در مطالعات تسریع و اجرای پروژه با رفع مشکلات آنها هرچه سریعتر کلید بخورد؛ در خصوص سالن بین المللی زورخانه همدان نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شده است.

وی گفت: در خصوص پردیس سینمایی همدان نیز هماهنگی های لازم با وزیر ارشاد صورت گرفته و موافقت سازمان مدیریت در راستای اجرایی شدن پردیس سینمایی همدان اخذ شده است.

تریبون داران دل مردم را خالی نکنند

استاندار همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه از رسانه ها، نخبگان و تریبون داران و همه کسانی که صدایی دارند خواهش می کنم دل مردم را خالی نکنند، گفت: باید درافزایش اعتماد مردم به دولت و نظام تلاش کرد.

محمدناصر نیکبخت بابیان اینکه در استان همدان خیلی کار شده است، گفت: در استان همدان بر اساس اعلام مرکز آمار ایران ۳۳ هزار شغل ایجاد شده و در پرداخت تسهیلات اشتغال همدان، استان اول کشور است.

استاندار همدان بابیان اینکه مرحله اول رویدادهای همدان ۲۰۱۸ به خوبی برگزار شد که از همه دستگاه ها تشکر می کنم، گفت: از نمایندگان مجلس که در برگزاری رویداد کمک کردند و حضور خوبی در جلسه داشتند، قدردانی می کنم

نیکبخت یادآور شد: اجرای دو پروژه هتل هما و پتروشیمی هگمتانه نیاز به همت همگانی دارند که برای پتروشیمی این هفته در تهران جلسه ای برگزار می شود اما پروژه هتل هما همچنان معطل مانده است و نمایندگان باید پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 42شهریور1397 ، کدخبر: 4403873: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
ا.ف75
واقعا دم حاجی بابایی گرم که هم در زمینه های حکومتی و هم در زمینه استانی همیشه هم حرف حقو میزنه هم عملکرد خوبی داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین