پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تولید ۴ اثر سینمایی مشترک و نگارش ۴ فیلمنامه سینمای کودک و نوجوان به تفاهم رسیدند
شعارسال:بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تولید ۴ اثر سینمایی مشترک و نگارش ۴ فیلمنامه سینمای کودک و نوجوان به تفاهم رسیدند.

 به نقل از روابط عمومی سازمان امورسینمایی، سمعی و بصری،تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی با هدف ارتقای سینمای کودک و نوجوان در سه بند امضاء شد.

بر اساس این تفاهم نامه و در بند اول، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری جشنواره بین المللی پویانمایی تهران به مدت سه سال، به میزان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای سال اول همکاری خواهند کرد.

این رویداد به طور همزمان در ۳۱ استان برگزار خواهد شد.

همچنین معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بر اساس این تفاهم‌نامه به عنوان دبیر جشنواره بین المللی پویانمایی انتخاب شده است و تدوین سیاست‌های برگزاری میان دو نهاد انجام می شود.

بر اساس بند دوم این تفاهم‌نامه، که به امضای محمد مهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی و فاضل نظری رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسیده چهار فیلم بلند سینمایی کودک و نوجوان با مشارکت کانون و بنیاد سینمایی فارابی تولید خواهد شد و از نگارش چهار فیلمنامه نیز در این زمینه حمایت می‌شود.

مدت زمان این تفاهم نامه در این بخش دو سال است و میزان مشارکت فارابی ۵۰ درصد از هزینه تولید هر فیلم و فیلمنامه خواهد بود.

در بند سوم از این تفاهم نامه همچنین به تجهیز سینماهای کانون و به روز رسانی تجهیزات این سالن‌ها اشاره شده است. بر این اساس، سازمان سینمایی در به روز رسانی و توسعه تجهیزات سینماهای در اختیار کانون به فناوری های روز صدا، تصویر و فضای فیزیکی سینماها با حمایت و سرمایه گذاری موسسه سینما شهر به مدت ۵ سال کمک خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار24شهریور97، کدخبر: 97062412249،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
امیدوارم در نهایت کاری مورد علاقه ی کودکان در بیاد.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
در زمینه کودکان ونوجوان واقعا کوتاهی میشه واثار زیادی ساخته نمیشه امیدوارم این تفاهم مفید باشه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
تو زمینه کودکان و نوجوانان کم کاری میشه و کیفیت کمی داره آثارها تو این زمینه
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
امیدوارماین کم کاری ها جبران بشه
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین