پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه امور را نمی توان از مرکز مدیریت کرد، گفت: در صورت تمرکززدایی از فساد گریبانگیر اداری کاسته می شود.وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی با توجه به پیشینه و بدنه اقتصادی، توان همفکری در مسائل بانکی در سطح ملی را دارد، افزایش حدود اختیارات استان را خواستار شد.

شعارسال: رحیم شهرتی فر روز شنبه در آئین تکریم و معارفه رییس اداره امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسائل و ظرفیت های متفاوتی در استان ها وجود دارد، گفت: از توانمندی های منطقه ای برای تقویت نظام بانکی باید استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی با توجه به پیشینه و بدنه اقتصادی، توان همفکری در مسائل بانکی در سطح ملی را دارد، افزایش حدود اختیارات استان را خواستار شد.

وی بازبینی اختیارات شورای هماهنگی بانک های استان را ضروری دانست و گفت: نقش بانک ملی باید پررنگ تر شود.

شهرتی فر با اشاره به پیشینه فعالیت بانکی و شکل گیری بانک ملی در کشور خاطرنشان کرد: در دوران مشروطه یکی از آرمان های روشنفکران و آزادیخواهان کشور، رهایی از استقراض خارجی بود و در نخستین جلسه شورای ملی پس از مشروطه موضوع تشکیل بانک ملی توسط سید حسن تقی زاده، نماینده جوان تبریز، مطرح شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر خائنانی در قالب کارشناس، دولت را به خاطر شرایط موجود متهم می کنند و کسی هم پاسخگو نیست، گفت: جنگ روانی در کنار جنگ اقتصادی رویکرد دشمنان است و این در حالی است که با امید آفرینی باید از گردنه های پر پیچ و خم عبور کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه در کشور ما سه نهاد مالی شامل بانک، بیمه و بورس فعالند، گفت: نقش بانک ها در تامین منابع مالی پررنگ تر از سایر نهادهاست.

علی اصغر عباس زاده با اشاره به اینکه شرایط مناسبی برای فعالیت بورس مهیا نیست و فعالیت بیمه ها هم محدود است، افزود: وظیفه عمده تامین مالی در کشور ما بر عهده بانک هاست.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در بانک های دولتی 40 و در بانک های خصوصی 30 روز طول می کشد، گفت: 65 درصد این زمان صرف اعتبار سنجی می شود و این در حالی است که مدیران شعب می توانند این مسئله را تسهیل کنند.

وی بر استفاده از روش های نوین اعتبار سنجی تاکید کرد و گفت: عمده ضعف ها در حوزه اطلاعات است و نیاز به اطلاعات جامعی از فعالان اقتصادی داریم .

عباس زاده خاطرنشان کرد: کاهش یک امضا و یک فرایند در پرداخت تسهیلات می تواند رتبه بانکی ما را در شاخص جهانی بهبود بخشد .

در این آئین از خدمات محمد سلطانی تکریم و عادل غلامی به عنوان رییس جدید امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی معرفی شد.

وی پیش از این مدیر شعبه مرکزی تبریز بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار 24شهریور 97، کدمطلب: 83033945،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
فساد اداری متاسفانه انقدر زیاد وشایعه شده که به راحتی با یه طرح از بین نمیزه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین