پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۶۸۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
رئیس شورای شهر اندیشه شهریار با اشاره به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در باب اسناد مالکیت مرحله ۱۷ در سطح شهر گفت: شهروندان اندیشه پس از گذشت ۲۰ سال صاحب سند‌های رسمی، قانونی و معتبر می‌شوند.

شعارسال: صادق جعفری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با محوریت بررسی موضوعات شهر اندیشه با بیان اینکه اسناد مالکیت مرحله 17 در سطح شهر اطلاع‌رسانی شده است اظهار داشت: با پیگیر‌های صورت گرفته شهروندان اندیشه پس از گذشت 20 سال صاحب سند‌های رسمی، قانونی و معتبر می‌شوند.

وی بیان کرد: در زمینه فاضلاب شهری نیز اقداماتی در حال انجام است و با توجه به اینکه مدیریت این منطقه با شرکت عمران است امیدواریم که با جدیت بیشتری به این موضوع ورود پیدا کنند.

در ادامه این جلسه بهروز کاویانی شهردار اندیشه نیز با تأکید بر این مهم که شهرداری اندیشه با همه سختی‌ها به جهت شرایط اقتصادی کشور در حال رشد و توسعه اندیشه است افزود: بحث آرامستان اندیشه امری است که باید در این زمان به سمت اجرا سوق پیدا کند چرا که یکی از مطالبات جدی مردم شهر اندیشه است.

وی ادامه تصریح کرد: ما نیازمند برخی تعاملات فرا شهری به ویژه در زمینه انتهای بلوار نیلوفر هستیم چرا که این بلوار می‌تواند ما را به فردیس متصل کند و به شدت از بار ترافیکی منطقه می‌کاهد، تنها یک اصلاح هندسی مانده و منتظر هستیم تا انتهای این بلوار به محور مواصلاتی فردیس متصل شود.

شهردار اندیشه همچنین ادامه داد: بحث فیبر نوری در شهر اندیشه تا حدودی پیشرفت داشته است که باید سریع‌تر به انجام برسد چرا که دوربین‌های گرافیکی سطح شهر معطل این مهم هستند که می‌تواند در حوزه ترافیک و امنیت شهری کمک خوبی به ارگان‌های ذیربط و همچنین شهرداری باشد.

کاویانی در ادامه به تأمین زیرساخت‌های پارک 17هکتاری که در برنامه‌های مدیریت شهری اندیشه قرار دارد اشاره کرد و افزود: شرکت عمران شهر جدید اندیشه باید در واگذاری اسناد این مجموعه با ما همکاری کند تا ما بتوانیم در کنار نگهداری در راستای بهبود زیرساخت‌ها و همچنین جذب سرمایه‌گذار بهتر عمل کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 42شهریور1397 ، کدخبر: 1829399: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
چرا اینقدر طولانی یعنی تا الان نداشتند
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
خیلی زمان برد تا بلاخره بتونن اقدام کنند برای سند گرفتن
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین