پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۸۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
چند طرح زیرساختی در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد، قیروکارزین و میمند با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح شد.

شعار سال: احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد و تجهیز این ساختمان به خودروی اطفای حریق، از مهمترین این طرح‌ها است که در مجموع برای ساخت، تجهیز و راه اندازی آن بیش از شش و نیم میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از افتتاح همزمان سه طرح زیرسازی و آسفالت بخش‌هایی از شهرک‌های صنعتی میمند، روزبدان فیروزآباد و نیز طرح خط انتقال شهرک صنعتی قیروکارزین خبر داد و افزود: این طرح‌ها نیز در مجموع با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ایجاد شده است.

فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی قیروکارزین در زمینی به مساحت ۷۵ هکتار احداث شده که ۵۲ هکتار آن آماده واگذاری است و تاکنون بیش از هشت هکتار آن به صنعتگران واگذار شده است.

وی اظهار کرد: در شهرک صنعتی قیروکارزین تاکنون ۲۵ قرارداد با سرمایه گذاران منعقدشده که از این تعداد شش واحدصنعتی با اشتغال زایی ۶۱ نفر فعال و ۱۹ واحد صنعتی در حال ساخت و ساز است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس درخصوص شهرک‌های صنعتی فیروزآباد نیز تصریح کرد: شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد با ۶۱ هکتار مساحت، ظرفیت استقرار بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی هزار نفر را دارد.

فتوحی گفت: در حال حاضر ۶۱ قرارداد سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده که از این تعداد ۲۶ واحد با اشتغالزایی ۲۲۰ نفر در مرحله بهره برداری وسایر واحد‌ها نیز در مرحله ساخت و ساز است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 24 شهریور 97، کد مطلب: 6667954، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
فارس یکی از استان های همه جانبه ما در زمینه های حمایت اقتصادی و صنعتی از ایرانه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
چقدر خوبه که به این طرح های زیرساختی در این استان توجه میشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین