پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۹۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
اولین محموله از پکیج‌های احتکار شده در قزوین و آبیک توزیع شد.

شعارسال: پر زحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بازرسان استان در ماه‌های اخیر ۹۰۰ دستگاه پکیج احتکار شده کشف کردند که امروز در مرحله اول ۲۰۰ دستگاه در یکی از فروشگاه‌های عرضه کننده لوازم و تاسیسات ساختمانی قزوین و ۱۰۰ دستگاه در آبیک توزیع شد.

پرزحمت افزود: این کالا‌ها با ارائه کارت ملی، کپی پروانه ساختمانی از سوی متقاضیان و پس از تایید کارشناس سازمان صنعت با قیمت مصوب یک میلیون و ۶۰۰ هزار ویک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سی ام مرداد ماه هم اولین محموله از ۳۷ انبار کشف شده شامل انواع پودر شوینده با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در ۵ فروشگاه رفاه، اتکاء، جهادکشاورزی، یاس کوثر و سعدی عرضه شد.

پرزحمت، ارزش کالا‌های توزیع شده را ۴۲۰ میلیون ریال بیان کرد.

محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان پیش از این اعلام کرده بود تا کنون در این اداره ۷ پرونده احتکار، ۱۲ پرونده اختفا کالا و ۴۲ پرونده مربوط به اعلام نکردن موجودی انبار بررسی شده است که از این تعداد یک پرونده جزء مصادیق اخلال در نظام اقتصادی بود که به دادسرا ارسال شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 52شهریور1397 ، کدخبر: 6668854: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین