پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۱۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
مدیرعامل خانه کتاب از به تفاهم رسیدن وزارت ارشاد با شرکت پست برای حمل محموله‌های پستی کتاب خبر داد و گفت: قرار است تعرفه‌های پستی ویژه کتاب اعلام شود.
شعارسال: نیکنام حسین‌پور، مدیرعامل خانه کتاب، با اشاره به توقف تخفیف‌های پستی گفت:‌ ما جلساتی را با مسئولان و مدیران شرکت پست جمهوری اسلامی بعد از تعطیلات نوروز 97 شروع کردیم. همچنین در بازدیدی که نعمتی مدیرعامل پست از نمایشگاه کتاب تهران داشت،‌ با وی طرح موضوع کردیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما در این جلسات و مذاکرات افزایش تخفیف‌ها به 50 درصد بود،‌ اما شرکت پست هم با توجه به شرایط اقتصادی و ... تخفیف‌های 50 درصدی را نپذیرفت،‌ ما در نهایت به جمع‌بندی دیگری رسیدیم،‌ شرکت پست اعلام کرد که تخفیف‌ها را کنار گذاشته و تعرفه‌های جدیدی برای حمل و نقل پستی کتاب در نظر خواهد گرفت.

حسین‌پور تصریح کرد:‌ قرار است که تعرفه پست کتاب در تهران و در شهرستان‌ها به زودی مشخص شودف درمورد تعرفه‌ها به جمع‌بندی اولیه رسیدیم،‌ ناشران و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نیز در حال ارزیابی قیمت‌ها هستند‌، امیدواریم بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا بتوانیم به جمع‌بندی نهایی رسیده و تعرفه‌ها را اعلام کنیم.

مدیرعامل خانه کتاب افزود: شنیده‌ها حاکی از این است که ناشران از تعرفه‌های تعیین شده توسط پست رضایت نسبی دارند،‌ بر این اساس ما به زودی با تفاهم‌نامه‌ای که بین محسن جوادی معاون فرهنگی ارشاد و نعمتی مدیرعامل پست به امضا می‌رسد،‌ تعرفه‌های پستی کتاب اعمال می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر: 1831841 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
این تعرفه ها بیشتر به نفع همه ست به جای تخفیف ها. مخصوصا برای شرکتهای پستی
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ایشالا این تعرفه ها کمک کنه سرانه مطالعه بره بالاتر م.ق71
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
امیدواریم سرانه مطالعه کشور با این ها بالا بره و بیشتر به سمت مطالعه گرایش پیدا کنیم
س.ق76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
چقدر خوب عالیه
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین