پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
استاندار قم بر لزوم فرهنگ سازی بر لزوم بهبود شاخص های سلامت در قم تاکید کرد و گفت مسئله بهبود شاخص‌های سلامت دارای دو بعد کوتاه و بلندمدت دارد که هر دو بعد نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مسئله فرهنگ باز می‌گردد.

شعارسال: استاندار قم بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص بهبود شاخص های سلامت در قم تاکید کرد.

 سید مهدی صادقی در نخستین جلسه مجمع سلامت استان قم، با تأکید بر لزوم بهبود شاخص‌های سلامت در استان ابراز کرد: مسئله بهبود شاخص‌های سلامت دارای دو بعد کوتاه و بلندمدت دارد که هر دو بعد نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مسئله فرهنگ باز می‌گردد.

وی با اشاره به لزوم درک مناسب از وضعیت کنونی استان در مورد آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: برای هر اقدام متحول گرایانه باید برنامه‌ای برای اصلاح وضعیت موجود انجام شود.

وی با اشاره به آمار و هزینه‌های بسیار زیاد استان در مسئله تصادفات راهنمایی و رانندگی ادامه داد: اولویت سلامت در استان مسئله راهنمایی و رانندگی و کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی است.

استاندار قم بیان کرد: در امر کاهش سوانح رانندگی باید از علم و تجربه روز و به ویژه یافته‌های شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.

صادقی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در بهبود شاخص‌های سلامت تصریح کرد: به هر اندازه که سرمایه‌گذاری در امر پیشگیری بیشتر شود امری سنجیده‌ای است، فرهنگ‌سازی و مشارکت جویی دو امر مهم در مسئله سلامت است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر: 754491، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین