پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
سید علی آقازاده در حاشیه برگزاری مراسم تاسوعای حسینی در اراک، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور بیش از ادوار گذشته هم نیاز به تبیین حماسه حسینی و هم نیاز به ترویج پیام های عاشورایی داریم و با توجه به هجمه هایی که از سوی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، این پیام ها و حماسه‌ آفرینی های عاشورایی باید در جامعه عمیقا نهادینه سازی شود.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: با توجه به هجمه های فراوان دشمنان برای لطمه زدن به دین راستین اسلام، جامعه در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر به تبیین و ترویج پیام نهضت عاشورایی نیازمند است.

سید علی آقازاده  در حاشیه برگزاری مراسم تاسوعای حسینی در اراک، اظهار داشت: هر سال که می گذرد نه‌ تنها حماسه عاشورایی کمرنگ نمی شود، بلکه با حضور گسترده مردم در عزاداری های محرم، جلوه ای پررنگ تر به خود می گیرد و پیام عاشورا بیشتر معنا و عمق پیدا می کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: بسیار جالب توجه است که این حماسه بزرگ و پیام های آن طی قرون متعدد، پررنگ و معنادارتر از نسلی به نسل دیگر انتقال پیدا می کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور بیش از ادوار گذشته هم نیاز به تبیین حماسه حسینی و هم نیاز به ترویج پیام های عاشورایی داریم و با توجه به هجمه هایی که از سوی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، این پیام ها و حماسه‌ آفرینی های عاشورایی باید در جامعه عمیقا نهادینه سازی شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: ترویج و اشاعه تعالیم و پیام های این حماسه آفرینی بزرگ در جامعه، ما را در مقابله با دشمنان قوی تر می کند.

وی همچنین تصریح کرد: امروز مردم در تمام کشور و جای جای استان مرکزی با حضور گسترده خود در سوگواری تاسوعا نشان دادند که پیرو راستین راه امام حسین(ع) هستند و امیدواریم این سعادت را داشته باشیم که در تمام امور رهرو واقعی سرور و سالار شهیدان باشیم.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگراری مهر، تاریخ انتشار28 شهریور 97، کد خبر: 4407334،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا ای کاش که این تبیین ها فقط منوط به عاشورا نشه! و تو سرتاسر سال ادامه پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین