پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: از روز شنبه ثبت نام ورودی‌های جدید دانشجویان دانشگاه بجنورد آغاز شده است و دانشجویان به ثبت نام مشغول هستند؛ اما در این بین برخی دانشجویان و به خصوص دانشجویان دختر با مشکل کمبود خوابگاه خودگردان مواجه هستند. اکنون تمام خوابگاه‌های خودگردان دارای مجوز پر شده و این باعث نگرانی خانواده‌های دانشجویان شده است. این مشکل حداکثر تا شنبه ۳۱ شهریورماه مشخص می‌شود و جای نگرانی نیست.

شعارسال: معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد گفت: مشکل خوابگاه‌های دخترانه حداکثر تا شنبه ۳۱ شهریورماه مشخص می‌شود و جای نگرانی نیست.

 از روز شنبه ثبت نام ورودی‌های جدید دانشجویان دانشگاه بجنورد آغاز شده است و دانشجویان به ثبت نام مشغول هستند؛ اما در این بین برخی دانشجویان و به خصوص دانشجویان دختر با مشکل کمبود خوابگاه خودگردان مواجه هستند. اکنون تمام خوابگاه‌های خودگردان دارای مجوز پر شده و این باعث نگرانی خانواده‌های دانشجویان شده است.

محمدرضا قربانی، معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد  در این خصوص گفت: پس از پایان ثبت نام، جلسه کمیته اسکان دانشجویان را برگزار می‌کنیم. در این جلسه این موضوع بررسی خواهد شد.

قربانی ادامه داد: پرشدن خوابگاه‌های خودگردان دلیلی دیگر دارد. ما در شورای نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان، آمار دانشجویان نیازمند به خوابگاه را می‌گیریم و با آن واسطه بخش خصوصی را برای برپایی خوابگاه تشویق می‌کنیم. متاسفانه دانشگاه کوثر در جلسه گفته بود ما دو خوابگاه خودگردان داریم و دو خوابگاه دیگر اجاره می‌کنیم؛ اما به دلیل تغییرات در ریاست این دانشگاه، قولی که برای اجاره دو خوابگاه داده بودند را اجرا نکردند؛ لذا خوابگاهی که ما برای دانشگاه بجنورد پیش بینی کرده بودیم، به دانشجویان کوثر داده شده است. اگر این اتفاق نمی‌افتاد ما هیچ مشکلی نداشتیم.

معاون دانشجویی دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: با معاونت دانشجویی دانشگاه کوثر صحبت کرده ام. به ما گفتند طی همین هفته دو خوابگاهی که قول داده اند را می گیرند و دانشجویان را جای می‌دهیم. این موضوع حداکثر تا شنبه مشخص می شود و جای نگرانی نیست. پس از ثبت نام آمار دقیق به دست ما می‌رسد و برنامه ریزی می‌شود.

وی افزود: همچنین معاون دانشگاه کوثر گفته است که دو خوابگاه ارزیابی شده است و تنها مشکلش داشتن بخاری است. ما آن‌ها را تحت فشار گذاشته ایم تا پکیج را جایگزین بخاری کنند تا احتمال خطر برای دانشجویان کمتر شود. اگر بگوییم بخاری ایراد ندارد همین امروز خوابگاه‌ها تایید می‌شوند.

قربانی در پایان گفت: تاخیر‌ها برای بالا رفتن استاندارد‌ها است. از طرفی خانواده‌ها نیز حق دارند و نگران فرزند خود هستند. همچنین احتمال دارد ظرفیت خوابگاه‌های دولتی نیز افزایش یابد؛ لذا خانواده‌ها نگران نباشند. ما لحظه به لحظه به این فکر هستیم که خانواده‌ها دچار اضطراب نشوند.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگراری دانشجو، تاریخ انتشار27 شهریور 97، کد خبر: 711432،www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
از این تا شنبه حل می شود هارو دانشجو ها از همه بیشتر شنیدن تو ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
نه فقط اونجا بلکه تو تهران هم با این مشکل مواجه هستن باید هرچه زودتر درست بشه
س.ق76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
تازه هنوز وضعیت دانشجوهای انتقالیشون مشخص نیست اگه کار انتقالیشون درست نشه باید برگردن بجنورد که خوابگاه لازم دارنو اوضاعو بدتر میکنه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین