پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۷۷۷۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
این دست اخبار از صدا وسیمای میلی علاوه بر اینکه به منظور ساکت نگهداشتن معلمین، دست چین می شود.
شعار سال : پوستری که تصویر یک خانم را نشان می دهد و در زیر آن نوشته شده:" من یک معلم هستم و با دوشغل اضافه و فروش پلاسمای خونم ، بسختی پول قبض هایم را پرداخت می کنم ." چند روزی است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.  این پوستر که معلوم نیست چه کسی و با چه هدفی آن را طراحی کرده است، دستاویزی برای صداوسیمای ملی ایران شد تا با خوشحالی زایدالوصفی اعلام کند که  معلمان امریکا هم حقوق پایینی دریافت می کنند و حتی چند گام جلوتر رفت و وضعیت سایر کارمندان امریکایی را هم نابسامان بیان کرد.  هر کسی اندک آشنایی با زبان انگلیسی داشته باشد می تواند با یک جستجوی ساده،  از میانگین در آمد معلمان امریکایی مطلع شود.
 درآمد سالانه ی یک معلم ابتدایی (elementary school teacher)  ۴۳۷۴۴ دلار است.
در آمد  یک معلم متوسطه ، یعنی همان متوسطه اول ما (midlle school teacher) برابر با ۴۶۵۲۸ دلار و برای یک معلم دبیرستان (high school teacher) برابر با ۴۸۲۹۵ دلار است.
میانگین در آمد یک معلم ایرانی در سال ۱۷۰۰ دلار است. اخبار ۲۰:۳۰ صدا و سیمای ملی، در راستای سیاستهای خود در تحقیر و سرکوب معلمان، حقوق یک معلم امریکایی را با دوشغل اضافه و فروش پلاسمای خون خود، ۶۰ دلار در ماه یعنی ۷۲۰ دلار در سال اعلام کرده است. این دست اخبار از صدا وسیمای میلی علاوه بر اینکه به منظور ساکت نگهداشتن معلمین، دست چین می شود ، نشان دهنده ی بی سوادی عوامل صدا و سیمای ملی و همچنین توهین به شعور و آگاهی مخاطبین خویش است.‌ از تمام دوستان، خصوصا فرهنگیان عزیز می‌خواهم که با انتشار این پیام  ، اعتراض خود به رفتار و سیاست های  ضد فرهنگی، علمی و آموزشی صدا وسیمای ملی را، نشان دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال اخبار فرهنگیان
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین