پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۷۸۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: واقعیت این است که آقای جهانگیری از ما (کارگزاران) تبری جسته است.
شعارسال: غلامحسین کرباسچی در پاسخ به سوالی درباره جایگاه اسحاق جهانگیری در دولت گفت: اول ببینیم آقای جهانگیری، معاون اول کارگزارانی است یا معاون اول خودش. متاسفانه اداره کشور ما اداره حزبی نیست.

وی افزود: اگر آقای جهانگیری بخواهد حزبی عمل کند نهادها و مجموعه‌ها و حتی خود آقای روحانی به او ایراد می‌گیرند که چرا حزبی عمل می‌کنید. او می‌گوید اگر خدمتی از من ساخته است با این شرایط است که حزبی نباشم و اعلام می‌کنم که در جلسه حزب شرکت نمی‌کنم.

کرباسچی در پاسخ به این سوال که پس شما از آقای جهانگیری تبری می‌جوئید، گفت: واقعیت این است که آقای جهانگیری از ما تبری جسته است.

دبیرکل کارگزاران با بیان اینکه کشور را باید احزاب اداره کنند نه اشخاص، افزود: آقای جهانگیری اعلام کرده من در شورای مرکزی حزب نیستم.

ادعای کرباسچی درباره جدایی جهانگیری از کارگزاران درحالی است که روزنامه «سازندگی»، ارگان رسمی حزب کارگزاران، 7 تیر 97 با جهانگیری مصاحبه کرد و در مقدمه مصاحبه با اشاره به طولانی‌ شدن گفت‌وگو و یادآوری این موضوع ازسوی مسئول دفتر جهانگیری، می‌نویسد: جهانگیری با خنده پاسخ معناداری به رئیس دفتر می‌دهد و می‌گوید: «ما با هم‌حزبی‌هایمان نشسته‌ایم و حرف می‌زنیم»!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 835941 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین