پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
شاید تصور بسیاری از افراد این باشد که خودروسازان تنها به تولید خودرو و مسائل مرتبط با آن در دنیا مشغول هستند اما قضیه به اینجا ختم نمی‌شود. بسیاری از خودروسازان علاوه بر این کار، شغل‌های دومی نیز دارند که حتی در برخی موارد در حد همان شغل اصلی پول‌ساز است.

شعارسال: بسیاری از خودروسازان در دنیا، سالیان درازی است که به فعالیت‌های دیگری به غیر از خودروسازی مشغول هستند. حتی برخی از این خودروسازان در شغل‌های دوم خود مشهورتر هستند.

عسل پورشه

برای بسیاری از دوست‌داران خودرو هیچ چیز نمی‌تواند شیرین‌تر از نشستن پشت فرمان یک پورشه باشد اما این شرکت خودروسازی در کسب و کاری شیرین‌تر نیز فعالیت دارد. پورشه در لایپزیگ به تولید عسل نیز می‌پردازد و هر سال به طور متوسط نزدیک به ۲۲۲۰ پوند عسل (تقریبا هم وزن یک پورشه ۹۱۱ کلاسیک) توسط پورشه تولید می‌شود. این عسل به مردم عادی فروخته می‌شود اما نمی‌توان آن را در فروشگاه‌ها یافت بلکه در نمایندگی‌های پورشه و به همراه خودروها به صاحبان داده می‌شود.

فلفل ساب پژو

خودروسازی مشهور فرانسوی یعنی پژو از جمله خودروسازانی است که در ساخت خودروهای محور جلو، عقب و چهارچرخ متحرک فعالیت دارد. این شرکت علاوه بر ساخت خودرو به ساخت دستگاه‌هایی مخصوص سابیدن فلفل، نمک، قهوه و مواردی از این دست می‌پردازد. نام این شرکت که به ساخت دستگاه‌های مذکور مشغول است، PSP Peugeot SAS‌ است.

نوشیدنی آلپینا

شرکت آلپینا از جمله تیونرهای مشهور است که به خصوص بر روی خودروهای ب‌ام‌و تمرکز دارد. این شرکت علاوه بر تیونینگ خودرو به صورت گسترده در ساخت نوشیدنی‌های مختلف نیز فعالیت دارد و آنها را به رستوران‌های مشهور در دنیا می‌فروشد. شروع قیمت هر بطری کوچک از این نوشیدنی‌ها در حدود ۵ دلار است و در گران‌ترین حالت به ۱۹۰۰ دلار می‌رسد.

پنل‌های خورشیدی تسلا

تسلا از جمله برندهای معروف خودروسازی امریکا است که توانسته تحولی بزرگ در صنعت خودروهای الکتریکی و هایبرید ایجاد کند. این خودروساز علاوه بر ساخت خودرو و پیشرانه‌های الکتریکی در ساخت پنل‌های خورشیدی و پکیج‌های باتری مخصوص فعالیت می‌کند. بنابراین نه تنها شما می‌توانید خودروهای الکتریکی این برند را خریداری کنید بلکه در خانه یا محل کار خود می‌توانید از پنل‌های خورشیدی تسلا جهت صرفه جویی در مصرف برق استفاده کنید.

سوسیس‌های فولکس‌واگن

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن را می‌توان از جمله مشهور‌ترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا دانست اما جالب است بدانید که این خودروساز در تولید سوسیس نیز به همین اندازه و حتی بیشتر شهرت دارد. این شرکت در سال ۱۹۷۳ کارخانه تولید سوسیس را در محل اصلی کارخانه فولکس‌واگن آلمان تاسیس کرد و هم‌اکنون می‌توان گفت یکی از تولیدکنندگان برتر سوسیس محسوب می‌شود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز ، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر:37152 ،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
واقعا اینکه اون ها از لحاظ اقتصادی و صنعتی هزار برابر جلو تر از ما هستن شکی نیستاما ناباورانه ست این همه سکون در نقطه ای که روزانه پسرفت محسوب میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین