پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
استاندار آذربایجان ‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

شعارسال: استاندار آذربایجان ‌شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام دکتر مجید خدابخش به این شرح است:

سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور مقطعی مهم و اثرگذار در تاریخ ایران زمین و یادآور پایمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و فرصتی مغتنم برای تجلیل و تکریم مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در برابر ظلم آشکار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دوران دفاع مقدس، یکی از مقاطع سرنوشت‌سازی بود که ملت رشید ایران هوشمندانه در آن حضور یافته و رسالت تاریخی خود را ایفا کردند؛ بی‌تردید این اراده خلل‌ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران به ثبت رسیده است.

امروز ایران اسلامی با قرار گرفتن در روند توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف و در دهه چهارم انقلاب با تأسی از اسوه‌های جاوید اسلام و انقلاب و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درس‌هایی که در مکتب جهادی امام خمینی (ره) آموخته است تحت زعامت ولی‌ فقیه در مواجهه با فشارهای مختلف نظام سلطه جهانی با اقتدار و صلابت، مستکبران جهان را به چالش کشانده و با ظرفیت و توانمندی‌های سرشار داخلی و هوشمندی و بصیرت مردم به راه پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عزیز و گرانقدر مدافع حرم، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شریف استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای همگان توفیق خدمت در راه آرمان‌های شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را از خداوند منان خواستارم.

مجید خدابخش

استاندار آذربایجان شرقی


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 755388،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
مردم ترک زبان ما همیشه حاضر در هر صحنه ای بودن که منتهی میشد به سرافرازی جمهوری اسلامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین