پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
سرپرست استانداری کرمان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس به عنوان دوره ای درخشان از تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک "گنج" ارزشمند و سرشار از درس های اثرگذار یک جهاد اعتقادی، شهادت طلبانه و ولایت محور است که با رشادت و شهامت فرزندان این کهن سرزمین برای همیشه باقی خواهد ماند.

شعارسال: سرپرست استانداری کرمان در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

دفاع مقدس به عنوان دوره ای درخشان از تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک "گنج" ارزشمند و سرشار از درس های اثرگذار یک جهاد اعتقادی، شهادت طلبانه و ولایت محور است که با رشادت و شهامت فرزندان این کهن سرزمین برای همیشه باقی خواهد ماند.

دوران هشت ساله دفاع مقدس صحنه بی نظیر غیرت و همت سربازانی بودکه آوازه مردانگی شان در آسمان ها پر طنین تر از زمین است و بلندای عزت شان در این زمان و پس از گذشت سالهای سال از آن دوران تاریخی، توطئه های هر دشمن از شرق تا غرب را خنثی می کند و اجازه نداده و نخواهد داد که نگاه ناپاک دشمنان قسم خورده این سرزمین به مرزهای این کشور خیره شود.

دفاع مقدس به یقین دانشگاهی پرآوازه و انسان ساز بود که بزرگترین و شریف ترین انسان ها، مدرسان آن بودند و در نهایت با اهدای جان، تحمل درد جراحت یا مقاومت در اسارت بزرگترین پاداش یعنی نصرت الهی در راه پیروزی را کسب کردند.

در این مجال هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و ضمن ادای احترام به مقام تمامی شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها، بر تبیین و تعمیق درس های ماندگار این دوران برای همگان به ویژه نسل حاضر تاکید می نمایم.

محمدجواد فدائی

سرپرست استانداری کرمان


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 755582،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
مردم کرمان در هر شرایطی پشت این حکومت و دفاع مقدس بودن! دم همشون گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین