پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۸۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
نتخاب رنگ یکی از مسائل بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتیکه که کسب و کار شما در بازار مورد هدف بصورت منحصر بفرد باشد، رنگ برند شما نیز می بایست این خصوصیت را داشته باشد و به نوعی نمایانگر خصوصیت برند شما باشد.
شعار سال : با استفاده از روانشناسی رنگ ها، می توانید بصورت یکپارچه شروع به برقراری تعامل و ارتباط با کاربران داشته باشید و آنها را ترغیب به خرید از محصولات خود کنید. البته در این رابطه باید دقت کافی را در جهت انتخاب رنگ داشته باشید به عنوان مثال، رنگ قرمز یکی از طیف رنگ های محبوبی است که افراد زیادی تمایل دارند تا از آن در ترکیب رنگ های خود استفاده کنند چون این رنگ به سرعت نگاه ها را به خود جذب می کند. اما باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید که رنگ انتخابی شما نباید مغایر با هدف و پیام برند شما باشد.




برای برندتان رنگ مناسب انتخاب کنید
انتخاب رنگ یکی از مسائل بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. در صورتیکه که کسب و کار شما در بازار مورد هدف بصورت منحصر بفرد باشد، رنگ برند شما نیز می بایست این خصوصیت را داشته باشد و به نوعی نمایانگر خصوصیت برند شما باشد.

در ابتدا لازم است که تعریفی از اهداف خود داشته باشید و مشخص کنید که چه چیزی باعث می شود تا برند شما منحصربفرد باشد و همچنین مشخص نمایید که دوست دارید چه تاثیری بر روی مشتریان داشته باشید.

شروع به تهیه یک لیست از کلمات کلیدی نمایید و 3 موردی که بصورت کامل شامل حال برند شما و کاری که شما می کنید می شود را انتخاب نمایید. سپس با استفاده از روانشناسی رنگ ها، می توانید به طیف رنگ هایی دسترسی پیدا کنید که برای کسب و کار شما موثر هستند. به عبارت دیگر می توانید با استفاده از رنگ های مورد نظر و همراستا با برند خود، بهترین خصوصیات هر فصل را به جهت معرفی کسب و کار خود پیدا کرده و از آنها در فصول مختلف استفاده کنید.

شعار سال،  بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرام شعف
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین