پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
شهردار مشهد با بیان اینکه همه‌جای دنیا از سرمایه‌ انسانی به بهترین نحو استفاده می‌کنند اظهار داشت: درباره شهرداران‌ چون قانون تصریح ندارد منتظر استعلام وزیرکشور هستیم.

شعارسال: قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد در پاسخ به این سوال که آیا قانون منبع به کارگیری بازنشستگان شامل شهرداران می‌شود یا خیر گفت: به صراحت افرادی که مشمول این قانون می‌شوند اعلام شده است اما در مورد شهرداران تصریح نشده است.

وی ادامه داد: وزیر کشور مسیر خوبی را انتخاب کردند و از دیوان محاسبات معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام گرفتند که آیا شهرداران مشمول این قانون می شوند یا خیر اما تاکنون پاسخی داده نشده است.

تقی‌زاده خامسی با تاکید بر اینکه همه تابع قانون هستند اظهارداشت: نکته مهم این است که بازنشستگان سرمایه‌های این کشور هستند و نباید طوری عمل شود که هر کجا بازنشسته فعال است معرفی شود ،معمولا این آگهی را برای کسانی می دهند که خلافی یا اشتباهی کرده‌اند.

شهردار مشهد ادامه داد: در همه جای دنیا از مدیران و بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های انسانی استفاده می‌کنند.

وی گفت: قانون و مسیر آن روشن است چون یک عقیده ای داریم نباید مقابل آن بیاستیم طبیعتا همه نیروهای ادرای و کارمندان کشور به قانون احترام می گذارند قانون مسیر خود را طی می کند و هر زمانی نهایی شد همه از آن پیروی می‌کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشهدفوری، تاریخ انتشار: 1مهر1397 ، کدخبر: 81510: www.mashhadfori.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین