پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
سردار بهرام نوروزی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار شد، درباره اجرای طرح جریمه ریالی سربازی اظهار کرد: اجرای این طرح تا پایان امسال ادامه داشته و برابر آخرین اطلاعات ما در سال آینده اجرایی نخواهد شد. بنابراین افرادی که تا پایان امسال هشت سال غیبت یا بیشتر از آن داشته باشند تنها تا پایان امسال می‌توانند با پرداخت جریمه ریالی از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

شعار سال: سردار بهرام نوروزی در نشست خبری صبح امروز خود که در مقر سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار شد، درباره اجرای طرح جریمه ریالی سربازی اظهار کرد: اجرای این طرح تا پایان امسال ادامه داشته و برابر آخرین اطلاعات ما در سال آینده اجرایی نخواهد شد. بنابراین افرادی که تا پایان امسال هشت سال غیبت یا بیشتر از آن داشته باشند تنها تا پایان امسال می‌توانند با پرداخت جریمه ریالی از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

وی افزود: بیش از 600 هزار نفر برای دریافت کارت معافیت از زمان اجرای طرح تاکنون به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و برای حدود 444 هزار نفر کارت معافیت صادر شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک تاریخ انتشار 3مهر 97، کدمطلب: 836908، www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین