پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که در زلزله کرمان هیچ جایگاه سوختی آسیب ندیده است، گفت: مردم می‌توانند اختلال در سوخت‌رسانی را از طریق شماره ۰۲۱۰۹۶۲۷ اطلاع‌رسانی کنند.

شعارسال: سید محمدرضا موسوی‌خواها، با اشاره به زمین‌ لرزه‌ای که صبح امروز در استان کرمان رخ داد، اظهار کرد: پس از وقوع زمین لرزه در استان کرمان ستاد بحران منطقه در استان و کشور تشکیل شد.

وی افزود: همچنین بلافاصله چند دستگاه نفت‌کش نفت سفید به کرمان اعزام شد تا در صورت بروز خسارت در دسترس مردم باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که هیچ جایگاه سوختی در زلزله کرمان آسیب ندیده است، افزود: مردم پس از وقوع زلزله به جایگاه‌های سوخت هجوم بردند و در جایگاه‌ها با ترافیک مواجه شدیم؛ با این حال بنزین به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیاز مردم در جایگاه‌ها وجود دارد.

موسوی‌خواه از وجود چهار جایگاه سوخت سیار در کرمان خبر داد و گفت: دو جایگاه سوخت دیگر هم آماده خدمت‌رسانی است و چنانچه ستاد بحران استان اعلام نیاز کند، جایگاه‌های سوخت سیار به مناطق مورد نیاز منتقل می‌شوند.

وی با بیان این که کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به منطقه زلزله زده کرمان اعزام شده‌اند، اظهار کرد: هیچ گزارشی مبنی بر این که جایگاه‌های سوخت آسیب دیده‌اند ارائه نشد، اما باز هم کارشناسان برای بررسی به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که مردم می‌توانند اختلال در سوخت‌رسانی را گزارش دهند، تصریح کرد: سامانه ۰۲۱۰۹۶۲۷ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی از اختلال در سوخت‌رسانی است و چنانچه مردم مشکلی در زمینه تامین سوخت داشتند می‌توانند به این شماره اطلاع دهند.

 زلزله ۶.۱ریشتری در ساعت ۶:۰۲ صبح امروز بخش‌هایی از استان کرمان را لرزاند. کانون زلزله منطقه "هجدک " از بخش کوهساران شهرستان راور در استان کرمان بود و در شهرهای زرند، سیرجان و کرمان نیز احساس شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10آذر1396 ، کدخبر: 96091005033: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین