پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۸۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
نخست وزیر بلژیک در مصاحبه‌ای تاکید کرد که واشنگتن این حق را ندارد که به شرکت های اروپایی دیکته کند که با چه کسی به تجارت بپردازد.نخست وزیر بلژیک در بین اولین سران اروپایی بود که نشست دو جانبه ای را با رئیس جمهور ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار کرد. بلژیک هم اکنون عضو غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل است و تا سال بعد این کرسی را در اختیار دارد.

شعار سال: "چارلز میشل" نخست وزیر بلژیک در مصاحبه با یک رسانه بلژیکی گفت که آمریکا این حق را ندارد که به شرکت های اروپایی بگوید که با چه کسی می توانند تجارت انجام داده و روابط تجاری را توسعه دهند.

وی که این سخنان را اندکی پس از دیدار با "حسن روحانی" رئیس جمهور ایران در نیویورک مطرح می‌کرد، افزود: ما نمی توانیم بپذیریم که آمریکا تصمیم بگیرد که شرکت های اروپایی در چه مناطقی می توانند به تجارت بپردازند یا خیر.

نخست وزیر بلژیک در بین اولین سران اروپایی بود که نشست دو جانبه ای را با رئیس جمهور ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار کرد. بلژیک هم اکنون عضو غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل است و تا سال بعد این کرسی را در اختیار دارد.

میشل در ادامه مصاحبه خود تاکید کرد: بلژیک و اتحادیه اروپا زمانی که موضوع ایران و اهمیت منطقه ای آن مطرح می شود ساده لوح نیستند.

این سخنان در حالی مطرح می شود که واشنگتن مواضع سختی را علیه ایران اتخاذ کرده است. "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در ماه می به صورت یکجانبه از توافق هسته ای با ایران که در سال 2015 حاصل شده بود خارج شد و تحریم ها علیه ایران را بازگرداند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 5 مهر 97، کدمطلب: 1838350، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
واقعا نمیتونم این حجم از وقاحت یه کشور رو ببینم بعد درک کنم که یه سری از هموطنام دل باخته ی همچین کشوری میشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
واقعا نمیتونم این حجم از وقاحت یه کشور رو ببینم بعد درک کنم که یه سری از هموطنام دل باخته ی همچین کشوری میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین