پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
فرماندار شهرستان کرج گفت: با توجه به ضرورت وجود نقشه راهنما در سطح کلانشهر کرج، تدوین اطلس جامع اکوتوریسم و گردشگری استان البرز و شهرستان کرج انجام شود.
شعارسال: سیروس شفقی ظهر امروز به منظور گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و گردشگری گفت: لازم است هرچه سریعتر بسته جامع ظرفیت های اکوتوریسم طبیعی مناطق گردشگری کرج تهیه و تدوین شود.

وی افزود: مناطق گسترده جغرافیایی البرز که به عنوان جوان‌ترین استان کشور مطرح است دارای 500 اثر تاریخی ثبت شده است.

فرماندار کرج با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی در مسیر جاده پرتردد کرج – چالوس، بیان کرد: تهیه طرحی جامع در حوزه گردشگری برای این مناطق ضروری است.

شفقی اظهار کرد: ظرفیت‌های همچون آبشارهای طبیعی و بکر، وجود رودخانه جاری کرج، دامنه‌های سربه فلک کشیده کوهستانی با انواع گونه‌های طبیعی و دارویی خود پتانسیل خفته ای از اکوتوریسم است که تا کنون آنگونه که باید و شاید به آن پرداخته نشده است.

وی ادامه داد: میراث‌فرهنگی استان البرز اقدامات خوبی را در حوزه گردشگری انجام داده است که البته لازم است در زمینه شناسایی مناطق مختلف استان البرز و ایجاد زیرساخت‌ها و سکونت‌گاه‌ها، مطابق با بوم ساخت هر منطقه اقدام شود.

فرماندار کرج اضافه کرد: قطعا با تدوین و تهیه اطلس جامع اکوتوریسمی خواهیم توانست گام مهمی در جهت رونق گردشگری در این استان برداشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 5 مهر 1397 ، کدخبر: 13970705000344 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین