پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی از اجرای ۵۶ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث مراکز اقامتی در این استان خبر داد.
شعارسال: سید محمد حسینی اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی براساس اهداف و استراتژی سازمانی در توسعه گردشگری به عنوان یکی از اولویت های توسعه کشور، جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال و توسعه زیر ساخت های تاسیسات گردشگری و اقامتی را دنبال می کند.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۴۸۸ تخت اقامتی در استان وجود دارد که با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی دو هزار و ۷۵۶ تخت به آن افزوده خواهد شد که این عدد، رشد ۱۸۵درصدی تخت اقامتی استان را به دنبال خواهد داشت.

حسینی بیان کرد: این رشد از ۵۶ پروژه سرمایه گذاری شامل اقامتگاه های بوم گردی، هتل ها و مهمان سرا به دست خواهد آمد. این نوع جذب سرمایه گذار در سطح استان بی سابقه بوده و همکاری دستگاه های نظارتی و اجرایی به ویژه بانک ها در تسریع بخشیدن به انجام این پروژه ها نیاز است. اگر حمایت های لازم به خصوص در بخش تسهیلات از این سرمایه گذاران وجود نداشته باشد، قطعا این سرمایه ها از دست خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: با اتمام این پروژه ها ۱۰هزار و ۳۲۴ شغل شامل ۲دو هزار و ۵۸۱ شغل مستقیم و هفت هزار و ۷۴۳ شغل غیر مستقیم در سطح استان ایجاد خواهد شد. امیدواریم با ادامه همین روند بتوانیم پتانسیل های گردشگری استان را محقق کرده و به غیر از توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال به بهره وری اقتصادی نیز دست یابیم.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 5 مهر 1397 ، کدخبر: 4413915 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین