سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس سوء مدیریت را در بی رونقی صنعت گردشگری موثر دانست و گفت: مسئولان حوزه گردشگری باید از پشت ساختمان‌های شیشه‌ای بیرون آمده و مشکلات این صنعت را از نزدیک نظاره گر باشند.

شعار سال: یک عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به ارزان بودن گردشگری ایران برای توریست خارجی که فرصت مناسبی برای جذب بیشتر گردشگر و درآمدزایی فراهم کرده، عدم توجه مناسب به معرفی و تبلیغات را مهمترین ضعف صنعت گردشگری دانست و اظهار کرد: «متاسفانه در معرفی ظرفیت‌های کشورمان به دنیای خارج به هیچ وجه عملکرد درستی نداشته‌ایم و از سویی تلاش چندانی برای از بین بردن تبلیغات منفی و ایران‌هراسی صورت نگرفته است. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های غربی با گسترش تبلیغات، فضای منفی و سیاهی را از ایران برای جهانیان ترسیم می‌کنند و این موضوع در عدم رونق گردشگری کشور تاثیر زیادی دارد.»محمداسماعیل سعیدی بر لزوم تلاش وسیع و همت جدی دستگاه‌ها و رایزن‌های‌ فرهنگی، سفرا، وزارت امور خارجه، ارتباطات و سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای خنثی کردن تبلیغات منفی و ایران‌هراسی جهت رونق گردشگری تاکید و تصریح کرد: «این دستگاه‌ها باید با همکاری و تعامل هماهنگ تبلیغات وسیعی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کشور را به دنیا ارائه کنند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 2 مهر 97، شماره: 3443449


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین