پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۵۹۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
ابراهیم محمدی با بیان اینکه این طرح ها هم اکنون از ۲۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند افزود: امسال ۷۵۵ کلاس درس به تعداد کلاس های درس استان افزوده می شود.

شعارسال:مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اجرای ۳۴۵ پروژه مدرسه سازی در استان خبر داد.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه این طرح ها هم اکنون از ۲۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند افزود: امسال ۷۵۵ کلاس درس به تعداد کلاسهای درس استان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه امسال ۴۲۶ کلاس درس به تعداد کلاس های درس استان افزوده شده است عنوان کرد: تا یک ماه آینده نیز ۳۲۹ کلاس درس نیز نوسازی و تحویل آموزش و پرورش می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از کمبود پنج هزار کلاس درس در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر سرانه آموزشی ۴.۰۵ مترمربع، سرانه کشوری ۵.۱۸ مترمربع و استاندارد ۸.۳۹ مترمربع استاندارد است که استان با استاندارد فاصله زیادی دارد.

محمدی تراکم دانش آموزی در استان را ۲۵.۲۴ عنوان و خاطرنشان کرد: امسال این میزان به ۲۴.۹۷ کاهش می یابد ولی با وجود این کاهش استان همچنان در رده های آخر کشوری است.

وی گسترش فرهنگ نماز و نماز خوانی، طرح چابک سازی فرآیند تعلیم و تربیت را از سیاست های استان در سال تحصیلی جدید اعلام و اضافه کرد: امسال برگزاری هر گونه آزمون به خصوص در بخش ابتدایی، کمک درسی، کمک آموزشی در مدارس ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اجرای چهار طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با هدف تحصیل دانش آموزان و افراد بازمانده از تحصیل خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از هشت هزار نفر بازمانده از تحصیل جذب شد که امسال پیش بینی می شود با این طرح چهار هزار نفر جذب شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار5مهر 97، کد خبر: 4413701، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین