پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی فعالیت ها و مصوبات نشست های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی باید در تمامی حوزه ها و در راستای سند بهره وری استان کرمان باشد تا از موازی کاری در این زمینه جلوگیری شود.

شعارسال: محمدرضا پورابراهیمی روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و‌ گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان افزود: فعالیت ها و مصوبات همچنین باید با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان اعمال شود.

وی اظهار داشت: سند جامع بهره وری به صورت جامع در بخش های مختلف در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان موجود است و این سند مبنای مناسبی برای فعالیت ها است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بندهای برنامه ششم توسعه مربوط به بهره وری است که نرخ رشد بهره وری سالانه استان کرمان بر اساس این سند باید 2.8 درصد باشد.

وی با بیان اینکه باید به این برنامه پرداخته شود تا انتظارات از کشور و استان کرمان برآورده گردد ، افزود: نرخ رشد اقتصادی باید سالانه هشت درصد محقق شود که یک سوم از این میزان مربوط به بهره وری است که شاخص مهم و اثرگذاری بشمار می رود.

پورابراهیمی تصریح کرد: در سند بهره وری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، راهبردها، سیاست ها و اقدامات به صورت کامل ذکر شده است که باید اجرایی شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5مهر1397 ، کدخبر: 83046186: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
حالا واقعا الله وکیلی همچین سندی وجود خارجی هم داره؟ پس چرا هیچ کدوم از بنداش اجرایی نمیشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین