پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
استاندار سمنان بابیان اینکه خشک‌سالی معضل استان در بخش شرب، صنعت و کشاورزی است، گفت: این استان نیازمند منابع آبی جدید است که امیدواریم مطالعات آن به‌زودی شروع شود.

شعارسال: سید شهاب‌الدین چاوشی در نشست سازگاری باکم آبی استان سمنان که بعدازظهر پنج‌شنبه با حضور وزیر نیرو در استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به معضلات کم‌آبی استان در سه بخش صنعت، شرب و کشاورزی، بیان کرد: این استان نیازمند مطالعات طرح‌های انتقال آب از منابع آبی جدید است تا بتوانیم مشکلات این حوزه را کاهش دهیم.

وی بابیان اینکه برون‌رفت از معضل خشک‌سالی سه راهکار کوتاه‌مدت، مانند طرح‌های آب‌رسانی مقطعی، میان‌مدت مانند چاه‌ها و سدها و بلندمدت مانند انتقال بین‌حوزه‌ای است، افزود: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته اما باید بازهم برای کاهش معضل کم‌آبی اهتمام داشته باشیم.

تلاش مدیران و عبور از شرایط سخت

استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران حوزه وزارت نیرو در استان اقدامات خوبی را در حوزه خشک‌سالی صورت داده‌اند، تأکید داشت: تدوین سند راهبردی آب استان یکی از مواردی است که همواره مورد تأکید مدیران بوده و امروز نیز بر اجرای صحیح آن تأکید ویژه‌ای داریم.

چاوشی آب را حوزه‌ای فرا بخشی دانست و گفت: باید همه نهادها برای رفع و یا کاهش تبعات منفی خشک‌سالی به میدان آیند.

وی در دیگر بخش سخنان خود، گفت: در تابستان گذشته با شرایط خاصی برای تأمین آب شرب مواجه بودیم که با تلاش مدیران رفع شد و توانستیم از شرایط سخت کم‌آبی عبور کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 5 مهر 97، کدمطلب: 4414479،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین