پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۹۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است.کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی، نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم نیز تلقی می شود. متاسفانه مشغله زیاد مدیران دستگاه های اجرایی، شرایط را برای برخی کم توجهی های غیر عامدانه در این خصوص فراهم کرده است. بعنوان نمونه سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران و وبسایت شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران که از موسسات تابعه وزارت اموراقتصاد و دارایی می باشند نیز شامل این بی دقتی شده اند. با توجه به اینکه آرم الله وسط پرچم ایران به رنگ قرمز است اما وبسایت های ذکرشده در کمال بی دقتی این آرم را به رنگ مشکی منعکس کرده اند .
شعار سال : پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است.کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی، نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم نیز تلقی می شود. متاسفانه مشغله زیاد مدیران دستگاه های اجرایی، شرایط را برای برخی کم توجهی های غیر عامدانه در این خصوص فراهم کرده است. بعنوان نمونه سایت گمرک جمهوری اسلامی ایران و وبسایت شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران که از موسسات تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی می باشند نیز شامل این بی دقتی شده اند. با توجه به اینکه آرم الله وسط پرچم ایران به رنگ قرمز است اما وب سایت های ذکرشده در کمال بی دقتی این آرم را به رنگ مشکی منعکس کرده اند.   

وبسایت گمرگ جمهوری اسلامی ایران




وبسایت شرکت سهامی چاپخانه های دولتی ایران 



لازم به ذکر بوده که این بررسی در تاریخ(7 مهر 1397) صورت گرفته است.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعارسال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین