پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مدیران یا مقامات دارای تابعیت مضاعف یا مرتبط با کشورهای خارجی در سه کمیسیون تخصصی مجلس خبر داد.
شعار سال: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مدیران یا مقامات دارای تابعیت مضاعف یا مرتبط با کشورهای خارجی در سه کمیسیون تخصصی مجلس خبر داد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مدیران یا مقامات دارای تابعیت مضاعف یا مرتبط با کشورهای خارجی در مجلس گفت: از مدتی قبل کار بررسی کارشناسی این طرح در مجلس آغاز شده و مرکز پژوهشهای مجلس هم در حال بررسی این طرح است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار بررسی این طرح در سه کمیسیون تخصصی مجلس ادامه دارد، گفت: کمیسیون قضائی و حقوقی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و کمیسیون اجتماعی در حال بررسی این طرح هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: با تصویب این طرح در مجلس و نهایی شدن آن دیگر شاهد انتخاب یا انتصاب مدیران یا مقامات دارای تابعیت خارجی در ادارات دولتی و نهادهای عمومی نخواهیم بود و بکارگیری دارندگان تابعیت مضاعف در ادارات ممنوع می شود.

کریمی قدوسی اظهار امیدواری کرد که کار تصویب و بررسی این طرح در مجلس ظرف یکی 2 ماه آینده به اتمام برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: 8 مهر 1397، کدخبر: 3970707006 ، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
ا.ف75
شاید اگه این طرح قبل برجام وجود داشت الان وضعیت صنعت هسته ای و همچنین اقتصاد کشور خیلی بهتر بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
مطمئنم جایگاه خیلی ها الان متزلزل شده :))))
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
کلا افتادن تو ممنوعیت :/ چن روز دیگه باید شاهدحواشی و اعتراضات تو ااین زمینه هم باشیم م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
اصلا لزومی نداشت که مدیرانی با تابعیت بیگانه سر کار بیان افراد شایسته کم نداریم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین