یکی از مشکلات عمده در ثبتنامهای گذشته شرکتهای خودروساز داخلی حضور دلالان و نبود امکان رساندن خودرو به دست مصرفکنندگان واقعی بود.
در همین راستا در طرح فروش اخیر ایرانخودرو که از روز سهشنبه گذشته شروعشده است، این شرکت با اعمال محدودیتهایی ازجمله فروش خودرو به فقط به یک کد ملی تلاش کرد تا محصولات قابلعرضه خود را به دست مصرفکنندگان واقعی برساند.
اما دلالان بازار برای دور زدن شرایط فروش ایرانخودرو دستبهکار شدند و اقدام به فروش کد ملی در برخی از سایتهای درج آگهی در فضای مجازی کردند.
با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار: 8 مهر 1397 ، کدخبر: 314290 ، www.ana.ir