پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
استاندارخراسان شمالی گفت: استان در حوزه گردشگری ظرفیت بالایی دارد و اگر این صنعت رونق بگیرد تحول اساسی در اقتصاد و زندگی مردم ایجاد خواهد شد.استاندار خراسان شمالی گفت: هم اکنون برخی از استان ها از ظرفیت اینترنت برای معرفی جاذبه های گردشگری خود استفاده کرده اند که در این زمینه موفقیت هایی نیز کسب شده است.

شعار سال: محمدرضا خباز گفت : تاکنون موضوع درآمدزایی در صنعت گردشگری این استان برای برخی افراد نهادینه نشده استوی گفت: این استان که در مسیر استان های شمالی به مشهد مقدس قرار دارد، باید از معبر به مقصد تبدیل شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در حوزه گردشگری از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد گفت: باید برای این قشر اعتماد ایجاد کنیموی در ادامه با اشاره به اینکه فضای مجازی بستر مناسبی برای معرفی حوزه گردشگری است،گفت: هم اکنون باید از طریق اینترنت روستاهای گردشگری و مناطق بوم گردی را به جهان معرفی کنیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: هم اکنون برخی از استان ها از ظرفیت اینترنت برای معرفی جاذبه های گردشگری خود استفاده کرده اند که در این زمینه موفقیت هایی نیز کسب شده است.

خباز افزود: خراسان شمالی دارای طبیعت و روستاهای زیبایی است که می توان با رونق بوم گردی و معرفی آنان به مردم و دنیا گردشگران زیادی جذب کرد.

وی اقدامات حوزه بوم گردی را منوط به برنامه ریزی های کوتاه مدت دانست و ادامه داد: سرمایه آنچنانی برای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی نیاز نیست بنابراین باید از این ظرفیت بالقوه در تمامی روستاها استفاده کرد.

خباز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ماندگاری مسافران در خراسان شمالی از دو ساعت باید به دو شب افزایش یابد افزود: میراث فرهنگی بویژه گردشگری یکی از موضوعات مهم به شمار می رود که اگر به درستی مورد توجه قرار گیرد در آینده یکی از منابع اصلی اشتغالزایی کشور محسوب شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 8 مهر 97، کدمطلب: 758769، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
همین که بعد از این همه مدت فهمیدیم این قضیه رو بازم جای شکر داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین