پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
عضو شورای شهر فردیس با ارسال سوالاتی به ریاست شورا، خواستار توضیح شهردار فردیس در خصوص موارد مطروحه شد.

شعارسال: مجتبی قاسمی عضو شورای شهر فردیس در این ارتباط گفت: با توجه به رصدی که از فضای فعلی شهر داشتم در ۵ بند سوالاتی را از شهردار مطرح کرده ام. وی افزود: متاسفانه شاهد ساخت وسازهای غیر مجاز در مناطقی از شهرک اسکویی فردیس، جاده شهریار، خیابان اهری وشهرک وحدت هستیم که از شهردار فردیس در خصوص وقوع آنها طرح سوال کرده ام.

قاسمی با اشاره به ساماندهی طرح دستفروشان پارک تندرستی گفت: در این خصوص شهرداری اقدام به ایجاد بازارچه وپارکینگ در ضلع جنوبی پارک کرده که در نامه مذکور خواستارمدارک مربوط به واگذاری ها وانجام مزایده شده ام ودرخواست توضیحات شهردار محترم در ارتباط با کم و کیف این واگذاری را داشته ام .رییس کمیسیون های برنامه وبودجه و فرهنگی شورای شهر فردیس به دیگر سوال مطرح شده در این نامه اشاره کردو گفت: با توجه به کمبود فضای سبزو اهمیت غرس درختان در سطح شهراز شهردار محترم در خصوص دو ملک در مناطق خیابان فضای سبز وبلوار فرگاز سوال شده ودر خواست توضیح از شهردار داشته ام. قاسمی با بیان اینکه شورای شهر مصوبه ای مبنی بر ممنوعیت نصب داربست و بنر در سطح شهر داشته است گفت: متاسفانه در این خصوص شهرداری بی توجه به این امراقدام به نصب نامناساب داربست وبنر کرده که در این خصوص خواستار پاسخگویی شهردار شده ام.

وی به بند آخر از سوالات خود اشاره کرده و گفت: از شهردار محترم در خصوص برنامه جذب درآمد وعدم کارایی آن در بودجه سوال شده است وامیدوارم پاسخ مناسب داده شود. عضو شورای شهر فردیس در پایان گفت: سوالات مطرح شده در راستای تکلیف واختیار قانونی ودر مقام نظارت بر عملکرد شهرداری بوده وامیدوارم شهردار محترم نیز به شکل مناسب پاسخگوی آنها باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سپیدارنیوز، تاریخ انتشار: 11مهر1397 ، کدخبر: 202729: www.p-sepidar.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
امیدوارم جوابای قانع کننده ای داشته باشن...
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین