پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
یک مقام مسئول خبر از اختلاس یک میلیارد و چهارصد میلیون ریالی یکی از معاونین شهرداری رشت داد و گفت: سازمان بازرسی استان گیلان پس از دریافت گزارشی درباره وجود تخلفات مالی در یکی از معاونت های شهرداری رشت، وارد عمل شد و متهم این پرونده احضار و پرونده قضایی این تخلف مالی شکل گرفت.

شعارسال: سازمان بازرسی استان گیلان پس از دریافت گزارشی درباره وجود تخلفات مالی در یکی از معاونت های شهرداری رشت ، وارد عمل شد و متهم این پرونده احضار و پرونده قضایی این تخلف مالی شکل گرفت.

یک مقام مسئول خبر از اختلاس یک میلیارد و چهارصد میلیون ریالی یکی از معاونین شهرداری رشت داد و گفت: سازمان بازرسی استان گیلان پس از دریافت گزارشی درباره وجود تخلفات مالی در یکی از معاونت های شهرداری رشت، وارد عمل شد و متهم این پرونده احضار و پرونده قضایی این تخلف مالی شکل گرفت. این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس تفریغ بودجه سال ۹۴ یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال برای پاداش برخی از مدیران شهرداری درخواست شده بود که این معاون خاطی شهرداری، مبالغی را از بیت المال بصورت غیر قانونی به این مدیران پرداخته کرده که خوشبخانه با ورود به موقع دستگاه های نظارتی مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال آن به بیت المال برگشت و این پروند در جریان میباشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت راه گیلان، تاریخ انتشار: 11مهر1397 ، کدخبر: - : www.rahegilan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
قبل از ارتکاب جرم کجا هستند تا جلوشونو بگیرن؟
ح.ن76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
0
0
انها که در برابر بی حجابی خود را مدافع ارزشهای دینی میدانند، کجایند تا در برابر غارت ثروتهای عمومی که هرگز با متخلف برخورد واقعی نمیشود، زبان اعتراض باز کنند؟! یا شما هم با گرگانی هم عقیده اید که اما زمان نعوذ بالله از دزدی بدش نمی اید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین