پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۸۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به رفع ابهامات شورای نگهبان در خصوص قانون جدید چک گفت: با رفع اشکالات، این لایحه همین هفته در صحن مجلس بررسی می‌شود.
شعار سال: عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به رفع ابهامات شورای نگهبان در خصوص قانون جدید چک گفت: با رفع اشکالات، این لایحه همین هفته در صحن مجلس بررسی می‌شود.

ابوالفضل ابوترابی در خصوص آخرین وضعیت لایحه قانون جدید صدور چک و اصلاح آن که مدتی قبل در دستور کار کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس قرار گرفته بود اظهار کرد: قانون جدید صدور چک، هم بسیاری از اشکالات قانون قبلی را جبران می‌کند و هم از مزیت‌های بسیاری برخوردار است لذا این لایحه بسیاری از ابهامات موجود در بحث صدور چک را برطرف خواهد کرد.

وی ادامه داد: به دلیل اشکالات جزئی که شورای نگهبان از این قانون گرفته بود در به تصویب رسیدن این قانون خلل ایجاد شد اما با اصلاح مشکلات و ابهامات گرفته‌شده، این قانون در همین هفته در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و امیدواریم با رأی نمایندگان این قانون به تصویب برسد و با تأیید شورای نگهبان اجرایی شود.

عضو کمیسیون قضائی مجلس اظهار کرد: بعد از تصویب این قانون بانک مرکزی موظف است تا اقدامات لازم درباره چک‌های الکترونیکی را ظرف یک سال پس از اجرا شدن این قانون، انجام دهد؛ این یکی از مزایای این قانون است و امیدواریم با رأی نمایندگان در هفته جاری، این قانون به تصویب برسد چرا که با تصویب این قانون بسیاری از ابهامات مربوط به صدور چک‌ها از بین می‌رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 15 مهر 1397، کدخبر: 315860 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
امیدوارم در مجلس نمایندگان رای موافق بدن
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
سنگ انداختن تو مجلس شده یک مرحله ی جدانشدنی برای به تصویب رسیدن طرح ها و قانون ها
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین