پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) لازمه بقای ایران در منطقه و دنیا را اقتدار و ایستادگی دانست.

شعار سال: سردار سالار آبنوش در مراسم صبحگاه رزمایش «میثاق با عاشورائیان» اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، ملتی که نتواند بر روی پاهای خود بایستد و اقتدار و قدرت نداشته باشد، محکوم به شنیدن حرف زور و نابودی است. هر انسانی چه عارف به معرفت حسینی و چه غافل از آن، می‌خواهد در دنیا زندگی همراه با عزت و شرف و آزادگی داشته باشد و این مهم جز در سایه امنیت به دست نمی‌آید. امروز هم ما امنیت خود را مدیون بسیجیان و زحمات آن‌ها هستیم.

وی به وضعیت نظام سلطه غربی و اروپایی و دست نشانده‌های آن‌ها در منطقه اشاره و تصریح کرد: به دلیل اقتدار و قدرتی که ایران و مسلمانان نشان داده‌اند، امروز ما شاهد شکست آمریکا و همدستانش همچون اسرائیل و عربستان در منطقه هستیم.

وی با بیان این‌که «لازمه بقا، داشتن اقتدار و استقامت است» تاکید کرد: لازمه اقتدار و استقامت نیز سه مولفه است که اولین آن داشتن امنیت و قدرت دفاعی در کشور است. در برنامه 20 ساله برنامه‌ریزی شده بود که ایران از نظر قدرت دفاعی و نظامی به جایگاهی برسد که قابل دسترسی برای حمله نباشد که خوشبختانه طبق اذعان دشمن و نظام سلطه نیز ما دو سال پیش به این جایگاه رسیده‌ایم و امروز در جایگاه اقتدار و قدرت ایستاده‌ایم و دشمن جرئت حمله به ایران را ندارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به شهرک‌ نظامی زیرزمینی سپاه، تصریح کرد: این شهرک‌ تنها گوشه‌ای از قدرت و اقتدار سپاه بود و دشمن بداند که سپاه در جای جای ایران سردار و سرباز و پایگاه دارد و پراکندگی سپاه به اندازه پراکندگی ایران است.

وی دومین مولفه لازم برای داشتن اقتدار و استقامت را، داشتن علم و فناوری عنوان کرد و گفت: در سند چشم‌انداز 20 ساله قرار بود که ایران در سال 1404 رتبه شانزدهم در علوم زیرساختی را به دست آورد اما به لطف خداوند خیلی زودتر و همین حالا به رتبه هشتم در این زمینه رسیده‌ایم. اگر علم و فناوری را نیاموزیم، محتاج و وابسته خواهیم ماند. با وجود همه تحریم‌ها و در اختیار قرار ندادن علم و دانش در اختیار دانشجویان ایرانی، ما شاهد موفقیت کشور ایران در اکثر زمینه‌های علمی هستیم.

وی با بیان این اعتقاد که «در بحث اقتصاد کشور، هنوز افرادی بی‌درد و کم‌درد در امر دین و انقلاب حضور دارند و به همین دلیل هنوز اقتصاد ایران ضعیف است»، گفت: سومین مولفه داشتن اقتدار و استقامت، داشتن اقتصادی سالم است و کلید حل مشکلات اقتصادی ایران به گفته مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی است. اگر بتوانیم سنگرها و مسئولیت‌های حساس اقتصادی را از دست افراد بی‌درد و کم درد خارج کرده و به دست افراد غیرتمند و لایقی که بتوانند اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را پیاده کنند، بسپاریم تشکیل

یک حکومت دینی و الهی و آماده ظهور امام عصر(عج) را شاهد خواهیم بود. امام زمان(عج) باید در شرایط عزت و اقتدار ظهور کند. ما باید به خودکفایی کامل و اقتدار لازم برسیم تا امام زمان(عج) بتوانند ظهور کنند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء تصریح کرد: دشمن می‌خواست تفکر شیعی را حقیر و نابود کند اما شاهد بودیم که به لطف بسیجیان و تفکر بسیجی، الان تفکر شیعی در دنیا مطرح است و دشمن از استقامت و پایداری ایران خسته شده و به دنبال مذاکره بود و اگر مقاومت بیشتری می‌شد، به نتایج خیلی بهتری می‌رسید.

وی تنگه هرمز را سرمایه خدادادی دانست و گفت: امروز این تنگه به اندازه هزاران گردان الی بیت المقدس به ایران امنیت داده و سنگ و خاک خلیج فارس برای نظام جمهوری اسلامی ایران سرمایه و قدرت شده است.

وی با بیان این‌که «رسانه‌ها باید واقعیت را انعکاس دهند»، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها شرف و غیرت رسانه‌ای خود را حفظ کنند و تنها به سیاه‌نمایی نپردازند و واقعیت‌های اقتدار و امنیت کشور را نشان دهند و ناامیدی را به جامعه تزریق نکنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت ایسنا ، تاریخ انتشار 24 مهر 1394،کد مطلب 94072415651 www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
0
اقتدار ایران خواست قلبی هر ایرانیه و همه خوشحالیم که به این اقتدار رسیدیم ولی ای کاش اقتصادمون هم مثل نیروی نظامی مون قوی می شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین