پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۴
یک شرکت دانش بنیان در کشور در سال 70 پایه‌گذاری شده است که در این سالها در بخش طراحی و تولید تجهیزات آزمون مواد و تجهیزات آموزش مهندسی مشغول به فعالیت بوده و بخش زیادی از نیازهای داخلی در این زمینه را مرتفع کرده است.

شعارسال: این شرکت در طراحی و تولید بیش از 70 نوع دستگاه آزمایشگاهی و صنعت مواد و تجهیزات آزمایشگاهی در ایران پیشگام بوده و یکی از مهمترین شرکت‌ها در تولید تجهیزات کنترل کیفی و آزمون‌های آزمایشگاهی با بررسی خواص مکانیکی مواد در خاورمیانه است.

سید محمدحسین میرصادقی مدیر عامل شرکت طراحی مهندسی سنتام، در خصوص فعالیت های این شرکت، می گوید: شرکت ما دارای دو واحد صنعتی مربوط به تولید و مونتاژ دستگاه‌های آزمایشگاهی است و بخش‌های مدیریت، فروش (داخلی و خارجی)، طراحی (مکانیک، الکترونیک، نرم‌افزار و تحقیق و توسعه)، تولید (الکترونیک، مونتاژ و کنترل کیفی)، خدمات پس از فروش و ... نیز در این شرکت فعال است. تقریباً تمامی مراحل تولید (بیش از 90 درصد) در این واحدها و تحت نظارت مستقیم انجام می‌شود و محصولات ما در بهترین کیفیت و قیمتی بسیار پایین ارائه می‌شود.

به گفته وی، این شرکت به دلیل ابتکار در تولید مهمترین ابزارهای آزمایش خواص مکانیکی مواد (دستگاه‌های تست یونیورسال یا به عبارتی دیگر دستگاه‌های آزمایش کشش و فشار کاملاً کامپیوتری)، مفتخر به دریافت جایزه‌ جشنواره بین‌المللی خوارزمی در سال 76 شد.

این شرکت به منظور افزایش کیفیت محصولات خود، استاندارد ISO 9001-2000 را اجرایی کرده است تا محصولات خود را با بهترین و بالاترین کیفیت به دست مشتریان برساند. همچنین در این شرکت به منظور تطابق محصولات تولیدی با استانداردهای اروپایی برای صادرات محصولات به دیگر کشورها، از اوایل سال 84 دستگاه‌های تست خواص مکانیکی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که کاملاً با استانداردهای CE مطابقت داشته باشد.

محصولات و زمینه فعالیت این شرکت به دو دسته تقسیم می‌شود که شامل تجهیزات آزمایشگاهی به منظور کنترل کیفی خواص مکانیکی مواد؛ که در صنایع کاربرد داشته و بر اساس استانداردهای بین‌المللی (ASTM، ISO، DIN، JIS و ...) طراحی و تولید شده‌اند و تجهیزات آزمایشگاهی برای آموزش مهندسی که در آزمایشگاه‌های دانشگاهی در زمینه مکانیک، متالوژی، عمران و آزمایشگاه‌هایی کاربرد دارد، می شود.

این محصولات در صنایع مختلفی چون صنایع فلزی (میله، ورق، میلگرد، آرماتور، لوله، الکترود، زنجیر، کابل، سیم، ریخته‌گری و ...)، پلاستیک (ورق، فیلم، گرانول، لوله‌های پلیمری، فوم، قطعات پلاستیکی، و ...)، لاستیک (تایر، کفش، دستکش، واشر، واشرسازی، قطعات لاستیکی و ...)، سلولز (چوب، کاغذ، مقوا، دستمال کاغذی، کارتن و ...)، نساجی (نخ، الیاف، لباس، پارچه، تسمه و ...)، سرامیک، کامپوزیت، گرافیت، مقاومت مصالح، تئوری مکانیک، ترمودینامیک، مکانیک سیالات و آیرودینامیک کاربرد دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار: 14مهر1397 ، کدخبر: 38187: www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین