پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
محمد علی جوادی ،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولت و مجلس با تمام توان در مقابل تهاجمات دشمن می‌ایستند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، شاه بیت اقتصاد بخش کشاورزی است.

شعارسال: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولت و مجلس با تمام توان در مقابل تهاجمات دشمن می‌ایستند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، شاه بیت اقتصاد بخش کشاورزی است.

محمد علی جوادی در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به جنگ تمام عیار دشمن در مقابل ایران اسلامی، گفت: نباید از نظر دور داشت که قدرت دشمن زیاد است اما قدرت ایران اسلامی و دین اسلام بیشتر است.

وی با اشاره به تدابیر ویژه برای مقابله با دشمن، افزود: دولت و مجلس با تمام وجود در صحنه هستند تا در مقابل تهاجمات دشمن بایستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، شاه بیت اقتصاد بخش کشاورزی است.

جوادی اظهار کرد: در سال زراعی گذشته که نسبت به ۵۰ ساله اخیر از خشک ترین سال‌های کشور بود ۱۱۸ میلیون تن محصولات کشاورزی تولید شد.

وی با اشاره به اینکه در سال زراعی پیش رو امیدواریم وضعیت بارندگی بهتر باشد، تصریح کرد: بدون شک استان خراسان جنوبی یکی از استان‌های پهناور است که جایگاه ویژه‌ای در بخش کشاورزی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی قطب گیاهان دارویی کشور است، خاطرنشان کرد: این استان در تولید زرشک و عناب جایگاه ویژه‌ای دارد که باید به این نقاط قوت بپردازیم.

جوادی تولیدات خراسان جنوبی را دارای ظرفیتی دانست که می‌توان ارزش ریالی آن را بالاتر برد و اظهار کرد: آموزش و پرورش مدیران آینده چند سالی است که در وزارت جهاد کشاورزی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بدون شک بالاترین سرمایه هر نظامی نیروی انسانی است، یادآور شد: نیروی انسانی توسعه یافته باعث رشد سازمان می‌شود و باید بر روی آموزش مدیران آینده کار کرد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 15 مهر 97 ،maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین