پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
استاندار گیلان، با بیان اینکه ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی ما از بین رفته و ۱۱ هزار خانوار در بیش از ۶۰ روستا با قطعی آب مواجه هستند، گفت: امشب از دولت درخواست ۲۰ میلیارد تومان تن خواه کردیم تا بتوانیم عملیات بازسازی را شروع کنیم,

شعارسال: استاندار گیلان با اشاره به آخرین وضعیت استان در پی وقوع سیل، اظهار کرد: همکاران ما در ۱۲ شهرستان درگیر سیل فعال هستند تا مشکل قطعی آب، برق و گاز را رفع کنند و سایر مناطق را به پایداری برسانند. همچنین تلاش برای باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۴ دستگاه پل به صورت اساسی از بین رفته است، افزود: بعد از قطع جریان سیلاب می توانیم راه فرعی ایجاد کنیم. روزهای آینده نیز احداث پل های جدید را شروع خواهیم کرد.

استاندار گیلان ادامه داد: انشعابات آب و گاز روستاهایی که دچار قطعی آب و گاز هستند نیز در دست مرمت است، اما به دلیل مجاورت این روستاها با پل های تخریب شده و عبور انشعابات از رودخانه، برخی از اقدامات به فردا موکول می شود.

این مقام مسئول، با تاکید بر لزوم هدایت جریان آبهای سطحی جهت کاهش خسارات مالی و جانی به مردم، یادآور شد: روز گذشته شدت بارندگی بیشتر بود، اما امروز به دلیل سرازیر شدن سیل از مناطق کوهپایه ای به سمت جلگه مخاطرات زیادی پیش آمد که باید این جریان را هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه بازسازی ها از فردا سرعت می گیرد، گفت: برآورد ریالی خسارت طی چند روز آینده تعیین می شود، زیرا ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی ما از بین رفته و ۱۱ هزار خانوار در بیش از ۶۰ روستا با قطعی آب مواجه هستند لذا امشب از دولت درخواست ۲۰ میلیارد تومان تن خواه کردیم تا بتوانیم عملیات بازسازی را شروع کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصر کاسپین، تاریخ انتشار: 15مهر1397، کدخبر: - : www.asrecaspian.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین