پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۵۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
سامانه استعلام بر خط سرویس مدارس برای نظارت بیشتر والدین راه‌اندازی و اجرایی شد.

شعارسال: با راه اندازی این سامانه رصد مشخصات راننده و خودرو سرویس مدرسه، مشخصات پیمانکار سرویس مدرسه و مدرسه ارائه دهنده سرویس مدرسه در سایت سازمان تاکسیرانی شهر تهران به نشانی http://taxi.tehran.ir امکان پذیر شد.

بر اساس این گزارش؛ از این پس والدین دانش آموزان می توانند در صورت نیاز با مراجعه به این سایت، مشخصات خودرو مورد نظر را وارد کرده و پروفایل تشخیص صلاحیت راننده، خودرو و پیمانکار را ملاحظه کرده و در صورت عدم ثبت مجوز، خودرو و راننده مورد نظر را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند، تا به تخلفات احتمالی رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

همچنین امکان نظارت اولیا از طریق این سامانه، بخشی از برنامه نظارت بر سرویس مدارس است و سازمان تاکسیرانی بصورت مشترك با پليس راهور نیز به صورت میدانی بر عملکرد سرویس ها نظارت دارد.

لازم به ذکر است، خودروهای سرویس مدرسه باید دارای برچسب سرویس مدرسه بوده، که بر روی این برچسب‌ها QR کد قرار گرفته و والدین می‌توانند با استفاده از بارکدخوان گوشی تلفن همراه خود و QR Code درج شده روی برچسب ‌سرویس‌ مدارس، مشخصات راننده مجاز خودرو و تاییدیه فعالیت خودرو برای سرویس مدارس را مشاهده کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سازمان تاکسیرانی تهران، تاریخ انتشار: 14مهر1397 ، کدخبر: 10767: www.taxi.tehran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
خیلی طرح خوبیه والدین با خیال راحت بچه هاشونو با سرویس میفرستن
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
به خاطر این خدمتی که به مردم میکنن هزینه یاضافی هم میکیرن؟
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
خیلی خوبه این سامانه. به عنوان کسیکه مدتها از سرویس مدارس استفاده میکرده واقعا اینو لازم میدونستم
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
خداروشکر که یکم خیال ملت راحت تر شد...

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین