پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
عمار الموسوی، مسئول روابط بین الملل حزب الله لبنان تاکید کرد، این جنبش به رغم هزینه های سنگین مبارزه، به مقابله با تهدیدات تکفیری ها و صهیونیست ها ادامه می دهد.

شعار سال: عمار الموسوی، مسئول روابط بین الملل حزب الله لبنان تاکید کرد، این جنبش به رغم هزینه های سنگین مبارزه، به مقابله با تهدیدات تکفیری ها و صهیونیست ها ادامه می دهد.

وی این اقدام را وظیفه و تکلیف الهی عنوان کرد و گفت، این وظیفه را باید انجام دهیم هر چند که هزینه های آن زیاد باشد و قربانبان زیادی دهیم.

عمار الموسوی ادامه داد: به کسانی که می خواهند ما را دچار ترس کنند و می گویند، شرایط بر وفق مراد حزب الله نیست، می گوییم که خود را خسته نکنید چرا که ما ثابت قدمیم و می دانیم که این مسیر صحیح، پرخطر است. اما انشاالله پیروز خواهیم بود و توطئه ای را که ضد امت اسلامی آغاز شده، با شکست مواجه می کنیم.

الموسوی با اشاره به خطر تکفیری ها برای مسلمانان و مسیحیان گفت، اگر در برابر این خطر نایستیم از فرهنگ و سرنوشت جهان عرب و اسلام چیزی نخواهد ماند.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395، کد مطلب: ۱۱۱۸۲۷۷:www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین