پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت ۱۳ نفر از پرسنل شهرداری کرج و افراد دلال و کارچاق‌کن به اتهام اخذ رشوه در عرصه ساخت وساز غیرمجاز و خریدو فروش پست‌های مدیریتی و اعمال نفوذ بر خلاف قوانین و مقررات و غصب عناوین و جعل خبر داد.دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای سالم سازی و برخورد قاطع با تخلفات، تحقیق و گزارش کاملی درباره تعدادی از پرسنل متخلف شهرداری به دستگاه قضایی منعکس کردند که تاکنون 13 نفر از پرسنل شهرداری کرج و افراد دلال و کارچاق‌کن دستگیر شدند.

شعار سال: حاجی‌رضا شاکرمی اظهار داشت: بلاتکلیفی وضعیت شهردار کرج و قصور اعضای شورای شهر کرج سبب مشکلات و ضرر شهرداری و عدم خدمت‌رسانی صحیح به شهر شده است.

وی افزود: بلاتکلیفی وضعیت شهرداری سبب افزایش روزافزون تخلفات در بدنه شهرداری کرج و رشد فزاینده دلالی و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای سالم سازی و برخورد قاطع با تخلفات، تحقیق و گزارش کاملی درباره تعدادی از پرسنل متخلف شهرداری به دستگاه قضایی منعکس کردند که تاکنون 13 نفر از پرسنل شهرداری کرج و افراد دلال و کارچاق‌کن دستگیر شدند.

شاکرمی با بیان اینکه عمده فعالیت آنها مربوط به کارچاق‌کنی و اخذ رشوه در عرصه ساخت و ساز غیرمجاز و خرید و فروش پست‌های مدیریتی و اعمال نفوذ بر خلاف قوانین و مقررات و غصب عناوین و جعل است، گفت: پرونده در حال تکمیل تحقیقات است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 17مهر 97، کدمطلب: 1848285، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین