پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۶۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: نمایندگان مجلس شفاف‌سازی در مبادلات مالی خارجی کشور را قبول می‌کنند اما شفافیت در مورد خودشان را قبول ندارند.
شعارسال: سردار اسماعیل کوثری در رابطه با تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی گفت: FATF که به‌ظاهر با پول‌شویی مبارزه می‌کند و نمایندگانی که شفافیت مالی را مدنظر دارند و این همه سنگ آن‌ را به سینه می‌زنند تا آتویی به دست آمریکا ندهیم، بدانند که این یک دروغ محض است.

وی ادامه داد: اگر بحث شفاف‌سازی مطرح است، چرا نماینده‌ها در رابطه با اصل ۲۹ قانون اساسی اقدام خاصی صورت نمی‌دهند؟ برای اینکه آتویی به دست دشمن ندهند، شفاف‌سازی در مبادلات مالی خارجی کشورمان را قبول می‌کنند اما وقتی به خودشان می‌رسد به شفاف‌سازی رأی نمی‌دهند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بعضی از نمایندگان مجلس تابع سازمان و حزب خودشان هستند، گفت: هرچه آن‌ها بگویند باید نمایندگان عمل کنند، زیرا با حمایت آن‌ها نماینده مجلس شده‌اند.

کوثری برخی از این نمایندگان را دل‌باخته غرب دانست و افزود: این نماینده‌ها آن‌قدر که دل در گروی غرب دارند به فکر منافع ملت نیستند و برای توجیه این رفتارشان می‌گویند می‌خواهیم بهانه را از دست آمریکا بگیریم. اگر می‌خواهند بهانه را از دست آمریکا بگیرند اول به شفافیت عمل کنند بعد برای CFT تصمیم‌گیری می‌کردند.

وی در ادامه CFT را ابزار دشمن برای کسب اطلاعات کشورمان که می‌تواند از آن‌ها برای مقابله با ما استفاده کنند، توصیف کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران ادامه داد: ایران یک کشور مستقل است و بودجه‌های ما از طریق رسانه‌ها به‌ صورت علنی منتشر می‌شوند، لذا همه این‌ها شفاف هستند و هیچ‌ چیز پنهانی وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان قطعاً به این لایحه رسیدگی می‌کند و با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مطابقت می‌دهد و اگر با منافع نظام و ملت متعارض بود، رد خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 18 مهر 1397 ، کدخبر: 317055 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
ا.ف75
نمایندگانی که حاضر نشدن رای خودشون رو برای مردم شفاف کنن ولی حاضر شدن اقتصادمون رو برای عربستان و امریکا و اسراییل شفاف کن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
نماینده های مجلس خیلی زرنگن همه ی شفاف سازی هارو فقط برای دیگران میخوان
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین