پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
فروش املاک مسکونی متعلق به دستگاه‌های دولتی از یکسو با انگیزه بهره‌برداری از وضع قیمتی موجود و رشد ۷۰ درصدی قیمت مسکن و از سوی دیگر با هدف اجرای مقررات مربوط به الزام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی به فروش املاک مازاد در دستور کار قرار گرفته است.

شعارسال: طی روزهای اخیر برخی از دستگاه‌های دولتی نسبت به فروش مزایده‌ای تعدادی از آپارتمان‌های مسکونی خود اقدام کرده‌اند. 

عرضه این فایل‌ها اغلب از طریق انتشار آگهی مزایده صورت گرفته است.  در میان این املاک، تعداد آپارتمان‌های مسکونی لوکس تحت مالکیت دولت قابل توجه است. این خانه‌های لوکس دولتی اغلب در برج‌های واقع در مناطق یک و سه پایتخت واقع شده‌اند. در آگهی‌های مزایده این املاک قیمت پایه بر اساس موقعیت و امکانات آپارتمان هر متر مربع بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است که طبعا رقم نهایی معاملات با توجه به بهای پیشنهادی شرکت‌کنندگان در مزایده مشخص خواهد شد. به‌عنوان مثال در چند روز اخیر چند فایل از واحدهای مسکونی واقع در برج‌های A.S.P در منطقه ۳ (محدوده خیابان شیخ بهایی) متعلق به یک شرکت دولتی عرضه شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 17مهر1397 ، کدخبر: 3449853: www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین