پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهد(ع) استان تهران از شناسایی یک شبکه ارتشاء در شهرستان شهریار خبر داد و گفت: ۲ عضو شورای شهر باغستان که از اعضا این شبکه بودند، بازداشت شدند

شعارسال:معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهد(ع) استان تهران از شناسایی یک شبکه ارتشاء در شهرستان شهریار خبر داد و گفت: ۲ عضو شورای شهر باغستان که از اعضا این شبکه بودند، بازداشت شدند.

سرهنگ حمید دامغانی اظهار داشت: یک شبکه ارتشاء در شهرستان شهریار و با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت سیدالشهداء( ع) شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: ۳ عضو اصلی این شبکه که ۲ نفر از آن ها عضو شورای شهر باغستان بودند، دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا افراد دیگری نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند، گفت: افراد دیگر شناسایی شدند، اما هنوز در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستیم.

دامغانی افزود: قطعا پس از انجام تحقیقات تکمیلی و با هماهنگی دستگاه قضایی این افراد بازداشت می شوند.

جزئیات شناسایی یک شبکه ارتشاء در غرب تهران تشریح شد

فرماندار شهریار جزئیات شناسایی یک شبکه ارتشاء در باغستان را تشریح کرد.

نورالله طاهری در خصوص شناسایی یک شبکه ارتشاء در شهریار اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه مدتی است، این شبکه را تحت نظر داشتند.

وی افزود: یکی از اعضای شورای شهر باغستان که پیش از این بازداشت شده بود، مجددا امروز به همراه یک عضو دیگر این شورا بازداشت شدند، تا مجموع تعداد افراد بازداشت شده شورای شهر باغستان به ۲ نفر برسد.

رییس شورای تامین شهرستان شهریار ادامه داد: یک نفر دیگر که خارج از شورای شهر بود نیز امروز طی عملیاتی بازداشت شد و این ۳ نفر برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا اعضای علی البدل جایگزین این ۲ عضو دستگیر شده شورای شهر باغستان می‌شوند، یا خیر، گفت: بله، در صورتی که مراحل قانونی طی شده و این ۲ عضو تعلیق شوند، ۲ عضو علی البدل جایگزین خواهند شد، اما امکان جایگزینی قبل از تعلیق ۲ عضو شورای شهر باغستان وجود ندارد.

فرماندار شهریار اضافه کرد: قطعا فساد مالی را در شهرستان شهریار برنمی تابیم و دستگاه‌های نظارتی به دقت عملکرد مسئولان و کارکنان را در نهاد‌ها زیر نظر دارند و با تخلفات به شدت برخورد می‌شود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فردا، تاریخ انتشار16مهر 97، کدخبر: 880042، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین