پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با هشدار شدید به گروه‌های ضدانقلاب گفت: ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد.سرلشکر باقری گفت: من به گروه‌های ضدانقلابی که در این مناطق مستقر هستند و نیت سوء دارند و مورد حمایت بدخواهان ملت ایران هستند و بعضاً قصد عبور از مرزها و مسیرهای کشور و به خطر انداختن امنیت کشور را دارند اخطار می‌دهم.

شعار سال: سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری عصر امروز در حاشیه بازدید از نقاط صفر مرزی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در این نقطه صفر مرزی عرض می‌کنم امنیت ملت ایران مسئله‌ای است که هیچ‌گاه قابل کوتاه‌ آمدن نیست و کشورهای همسایه از جمله عراق شامل اقلیم کردستان و دولت مرکزی موظف هستند براساس حقوق بین‌الملل و وظیفه همسایگی نسبت به گروه‌های ضدانقلاب وارد عمل شوند‌.

سرلشکر باقری گفت: من به گروه‌های ضدانقلابی که در این مناطق مستقر هستند و نیت سوء دارند و مورد حمایت بدخواهان ملت ایران هستند و بعضاً قصد عبور از مرزها و مسیرهای کشور و به خطر انداختن امنیت کشور را دارند اخطار می‌دهم.

وی افزود: نباید مقر ضدانقلاب و بدخواهان ملت ایران در نزدیکی مرزهای ما و در کشور همسایه وجود داشته باشد و اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق موظف به کنترل اینها‌ هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 18مهر 97، کدمطلب: 1849877، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
ا.ف75
درسته مردم ما سلطه ناپذیر ترین مردم دنیا هستن
البته اگه هوشیار باشن و با نگ نرم دشمن فریب نخورن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
ستاد نیروهای مسلح ما به مرور زمان این رو ثابت کردند که با این مستئل شوخی ندارند و امنیت کشور و نظام در اولویته
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین