پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
یک منبع مطلع گفت: علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت ارتباط دولت با طیف‌های مختلف اجتماعی و سیاسی را با عنوان «فضای گفت‌وگوی اجتماعی» از طرف رئیس جمهور بر عهده گرفته است.

شعارسال: وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت ارتباط دولت با طیف‌های مختلف اجتماعی و سیاسی را با عنوان «فضای گفت‌وگوی اجتماعی» از طرف رئیس جمهور بر عهده گرفته است.

یک منبع مطلع  گفت: علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت ارتباط دولت با طیف‌های مختلف اجتماعی و سیاسی را با عنوان «فضای گفت‌وگوی اجتماعی» از طرف رئیس جمهور بر عهده گرفته است.

لازم به ذکر است طبق این گزارش دیدار صورت گرفته روحانی با فعالان اصلاح طلب و احتمالا دیدار با فعالان اصولگرا از وظایف علی ربیعی بوده و قرار است طیفی از اقتصاد‌دانان نیز با روحانی دیدار کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار21 مهر 97، کدمطلب: 13970720000594،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین