پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۰۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمایندگان با خیال راحت طرح شفافیت آرا را امضا و بر اساس آن عمل کنند، شورای نگهبان هم ورود نخواهد کرد.
شعارسال: عباسعلی کدخدایی درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان، اظهار کرد: این طرح خیلی خوبی است. ما که اعلام کردیم و همان موقع هم اعلام کردیم و توییت آن را هم زدیم و حمایت هم کردیم و گفتیم که کار خوبی است.

وی در واکنش به این اظهارنظر که برخی معتقدند شفافیت آرای نمایندگان ممکن است در نظارت‌های شورای نگهبان تاثیر بگذارد و باعث رد صلاحیت نمایندگان در سال‌های بعد شود، گفت: قانون اساسی گفته است که نمایندگان در بیان آرا و نظراتشان آزاد هستند و شورای نگهبان هم هیچ وقت ورود نکرده و در آینده هم ورود نخواهد کرد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نمایندگان با خیال راحت طرح شفافیت آرا را امضا کنند و عمل کنند و شورای نگهبان هم ورود نخواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 25 مهر 1397 ، کدخبر: 681414 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
ا.ف75
مسئله و معضل اصلی در مجلس و مردم باید این طرح باشه
چون فقط این طرح میتونه جلوی ترکمنچای های بعدی رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
چه اشکالی داره اتفاقا باید آرا کاکلا شفاف باشه و نماینده ها آزادانه رای خودشونو بدن تاثیرات مثبتی رو خواهد داشت
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین