پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
15 اکتبر برابر با 23 مهر از طرف سازمان ملل متحد روز جهانی زنان روستایی نام گذاری شده است. این زنان که یک چهارم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، نقش مهمی درسرپرستی از خانواده‌های خود بر عهده دارند. پیام اصلی روز جهانی زنان روستایی "حمایت از زنان روستایی یکی از بهترین راه‌های بدست آوردن دسترسی پایدار به منابع غذایی و مبارزه با فقر" اعلام شده است.

شعارسال: 15 اکتبر برابر با 23 مهر از طرف سازمان ملل متحد روز جهانی زنان روستایی نام گذاری شده است. این زنان که یک چهارم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، نقش مهمی درسرپرستی از خانواده‌های خود بر عهده دارند. پیام اصلی روز جهانی زنان روستایی "حمایت از زنان روستایی یکی از بهترین راه‌های بدست آوردن دسترسی پایدار به منابع غذایی و مبارزه با فقر" اعلام شده است.

روستای پلکانی کنک با قدمت هزار ساله در شهرستان طرقبه شاندیز و در 29 کیلومتری مشهد واقع شده است. جمعیت این روستا در سال 85، 1472 نفر (354 خانوار) بوده‌است. ولی در سال 1390 جمعیت این روستا به 799 نفر ( 271 خانوار) کاهش یافته‌است. به دلیل نبود زمین مسطح مناسب برای زراعت کشاورزی و وجود زمین‌های شیب‌دار اکثراً باغداری و مشاغل وابسته به آن جزو فعالیت‌های درآمدی روستا محسوب می‌شوند.

به دلیل مشکلات طبیعی برای زراعت و کاهش جمعیت این روستا امکان تحقق پیام اصلی روز جهانی زنان در کنگ وجود ندارد.





















شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا خراسان، تاریخ انتشار: 23مهر 1397 ، کدخبر:139074 ،www.khorasan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین