سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
افراد دارای سواد رسانه ای منابع مختلف اطلاعات و سرگرمی ها را جستجو می کنند و از رسانه ها براساس نیاز اطلاعاتی خود بهره مند می شوند. آنها می دانند در مواجهه با رسانه ها چگونه عمل کنند تا اینکه بخواهند اختیار عمل خود را به رسانه ها واگذار نمایند.
شعارسال : پات کیپینگ (Pat Kipping ) معتقد است:
توجه دارند که رسانه ها برای انتقال دیدگاه ها، اطلاعات و اخبار، بسیار ظریف و پیچیده عمل می کنند. افراد دارای سواد رسانه می دانند که از تاکتیک ها و شیوه های خاصی برای خلق پیام و تحت تاثیر قرار دادن احساسات و عواطف استفاده می شود. افراد دارای سواد رسانه ای منابع مختلف اطلاعات و سرگرمی ها را جستجو می کنند و از رسانه ها براساس نیاز اطلاعاتی خود بهره مند می شوند. آنها می دانند در مواجهه با رسانه ها چگونه عمل کنند تا اینکه بخواهند اختیار عمل خود را به رسانه ها واگذار نمایند. از این رو افراد دارای سواد رسانه ای شهروندان بهتری هستند.
 مقاله " اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم ". دکتر بهاره نصیری ، دکتر بهاره بخشی و سید محمود هاشمی.
 
شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از کانال انجمن علمی مدیریت رسانه
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین