پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
مهدی ملک زاده رئیس اتحادیه سنگبر و سنگ تراش درباره وضعیت سنگ در کشور اظهار کرد:با اینکه در شش ماه نخست امسال، ۳۰ درصد افزایش قیمت در این حوزه داشته ایم اما هیچ صنفی در تهران تعطیل نشده است.

شعارسال: مهدی ملک زاده رئیس اتحادیه سنگبر و سنگ تراش درباره وضعیت سنگ در کشور اظهار کرد:با اینکه در شش ماه نخست امسال، ۳۰ درصد افزایش قیمت در این حوزه داشته ایم اما هیچ صنفی در تهران تعطیل نشده است.

وی، در ادامه گران شدن مواد اولیه را از دیگر عوامل گرانی سنگ دانست و تصریح کرد: درحال حاضر بالای ۶ هزار سنگ گریز در ایران وجود دارد.

به گفته ملک زاده، صادرات سنگ تنها به کشور عراق وبه صورت محدود انجام می‌گیرد.

رئیس اتحادیه سنگبر و سنگ تراش، با اشاره به اینکه رکود اجازه رشد در ساختمان‌ها را نمی‌دهد اظهار کرد: حوزه سنگ به بخش ساختمان وابسته است و هم اکنون ما در این بخش حالت سکون را داریم.

وی با اشاره به وضعیت سنگ‌ها که بیشتر در نما و راه پله ساختمان‌ها کاربرد دارد یادآوری کرد: هم اکنون در نمای ساختمان‌ها علاوه بر سنگ از چوب و آجر استفاده می‌شود و در بیشتر موارد سنگ تراورتن که بهترین نوع سنگ ساختمانی است مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه سنگبر و سنگ تراش، با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته ساخت و ساز کاهش پیدا کرده است افزود: هم اکنون این بازار درحالت درجازدن است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 27مهر 1397 ، کدخبر:6702710 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین