پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۸
محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، در مراسم معارفه مدیرعامل یکی از دو خودروساز بزرگ کشور، ابراز امیدواری کرد که شرکت‌های خودروسازی در نیمه دوم سال، تولید را افزایش داده و هزینه‌ها را با تولید بیشتر مدیریت کنند.

شعارسال: در شرایطی صالحی‌نیا ابراز امیدواری می‌کند که در نیمه دوم سال جاری، تولید افزایش پیدا کند که نمودار تولید خودروسازان از خرداد ماه و پیش از آغاز تحریم‌های یکجانبه ایالات‌متحده آمریکا علیه زنجیره خودروسازی کشور، کاهشی شد.

در آخرین گزارش وزارت صنعت که مربوط به آمار تولید شهریورماه است، شاهد کاهش ۴۶ درصدی تولید شرکت‌های خودروساز بوده‌ایم.از طرف دیگر، براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی آمریکا، تحریم‌های اقتصادی کشور از ۱۳ آبان ماه تکمیل خواهد شد، با توجه به در پیش بودن تحریم‌های سنگین‌تر، این سوال پیش می‌آید که آیا کاهش تولید خودروسازان از خرداد تا شهریورماه، دلایل دیگری غیر از تحریم‌ها دارد که معاون وزیر صنعت ابراز امیدواری کرده تیراژ در نیمه دوم سال افزایشی خواهد شد؟ یا چنانچه تحریم‌ها روی صنعت خودرو اثر گذار بوده است، در نیمه دوم سال با توجه به چالش‌های پیش‌روی صنعت خودرو، چگونه این امکان وجود دارد تا نمودار تولید خودرو صعودی شود؟

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 25مهر1397 ، کدخبر: 3453136: www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین